خبرگزاری کار ایران

اوج هیجان در هفته پایانی لیگ فوتسال؛

جنگ سه مدعی برای بالا بردن جام قهرمانی/ شمسایی با دنیای بازیگری خداحافظی می‌کند؟

فردا در هفته پایانی رقابت‌های لیگ فوتسال سه مدعی برای بالا بردن جام قهرمانی با رقبای خود می‌جنگند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فردا در هفته پایانی رقابت‌های لیگ فوتسال سه مدعی برای بالا بردن جام قهرمانی با رقبای خود می‌جنگند.

مسابقات این هفته در حالی برگزار می‌شود که سه تیم تاسیسات دریایی، مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با ۴۹ امتیاز و به ترتیب در رده‌های اول تا سوم هستند و همین موضوع حساسیت هفته آخر را چندبرابر کرده است.

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی فردا برگزار خواهد شد که سه تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند و لغزش و توقف هر یک از این سه تیم می‌تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود.

تیم تاسیسات دریایی که با تفاضل گل بالاتر در رده اول قرار دارد، شانس اول قهرمانی است و در صورت پیروزی مقابل تیم فردوسی مشهد، صرفنظر از نتیجه دو مدعی دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد. این مسابقه برای وحید شمسایی سرمربی - بازیکن تاسیسات اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت قهرمانی، وی رکورد جالب سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را به نام خودش ثبت می‌کند.

شمسایی البته به خاطر مصدومیت به این بازی نمی‌رسد و باید از خارج زمین تیمش را هدایت کند. روی کاغذ شانس تاسیسات برای شکست فردوسی بیشتر است مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی در این مسابقه رقم بخورد و مانع قهرمانی تاسیسات شود.

تیم مس سونگون فردا میزبان تیم میثاق تهران است. مس که تا هفته گذشته شانس اول قهرمانی بود، با توقف مقابل یاسین پیشرو، صدر جدول را از دست داد و حالا باید ضمن پیروزی در دیدار مقابل میثاق، چشم انتظار نتیجه بازی تاسیسات باشد. مس در صورتی قهرمان می‌شود که بتواند میثاق را شکست بدهد و گیتی پسند و تاسیسات مقابل حریفانشان متوقف شوند.

گیتی پسند اما این هفته در خانه خود از حفاری اهواز پذیرایی می‌کند. هرچند نتیجه این مسابقه برای حفاری بی اهمیت است ولی در مقابل تیم گیتی پسند می‌تواند با برتری در این مسابقه و در صورت توقف دو مدعی دیگر، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

کمیته فوتسال سه جام قهرمانی را تدارک دیده و این جام‌ها به سه شهر مشهد، تبریز و اصفهان فرستاده می‌شود تا در صورت قهرمانی هر کدام از سه مدعی، به آن تیم اهدا شود.

نکته جالب اینکه بعد از اتمام مسابقات این دوره از لیگ برتر می‌تواند مشخص شدن وضعیت وحید شمسایی بازیکن و سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای ادامه بازی کردن در سال آینده است. شمسایی گفته بود که بعد از پایان بازی با فردوسی در مشهد برای خداحافظی از دنیای بازیگری فوتسال استخاره می‌کند.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال که ساعت ۱۶ روز یکشنبه برگزار می‌شود، به این شرح است:

* فردوسی مشهد - تاسیسات دریایی

* مس سونگون - میثاق تهران

* گیتی پسند اصفهان - حفاری اهواز

* شهید منصوری - یاسین پیشرو

* آذرخش بندرعباس - دبیری تبریز

* شهروند ساری - فرش آرای مشهد (ساعت 15)

* مقاومت البرز (استراحت(

جدول رد‌ه‌بندی لیگ برتر فوتسال

۱. تاسیسات دریایی ۴۹ امتیاز - تفاضل گل ۳۹

۲.مس سونگون ۴۹ امتیاز - تفاضل گل ۳۰

۳.گیتی پسند اصفهان ۴۹ امتیاز - تفاضل گل ۲۹

۴.دبیری تبریز ۴۲ امتیاز

۵. یاسین پیشرو ۳۷ امتیاز

-----------------------------------------------------

۱۲.شهروند ساری ۲۴ امتیاز

۱۳.فردوسی مشهد ۱۹ امتیاز - سقوط کرده به لیگ دسته اول

۱۴.کاشی نیلوی اصفهان - سقوط کرده به لیگ دسته اول به خاطر عدم حضور در دو مسابقه پیاپی

کد خبر : ۳۳۶۵۶۵