خبرگزاری کار ایران

با برتری بر هرمزگانی‌ها صورت گرفت؛

صدرنشینی شهرداری‌ارومیه در لیگ‌برتر والیبال

تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست حریف خود بار با یک بازی بیشتر دیگر به صدر جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش ایلنا، تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که در چارچوب هفته پانزدهم لیگ‌برتر در تبریز به مصاف شهرداری این شهر رفته بود، درخواست کرد دیدار این تیم برابر شهرداری ارومیه در هفته‌هفدهم زودتر برگزار شود تا از تبریز راهی ارومیه شود.

با موافقت سازمان لیگ و باشگاه ارومیه، این دیدار عصر امروز در سالن غدیر ارومیه با حضور بیش از دو هزار نفر برگزار شد و میزبان با شکست سه بر یک آلومینیوم المهدی هرمزگان به صدر جدول بازگشت.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در ست سوم این دیدار 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 18به پیروزی رسیدند تا با 40 امتیاز و 13 برد و یک مسابقه بیشتر نسبت به دیگر تیم های شرکت کننده در صدر جدول قرار گیرند.

این دیدار به مدت 122 دقیقه طول کشید و یک کارت زرد داشت که مسعود رمضانی بازیکن شماره پنج آلومینیوم المهدی هرمزگان به دلیل شوت توپ از داور نخست دریافت کرد.

شهرداری ارومیه در 9 هفته دور رفت صدرنشین بود و سپس با پذیرش شکست برابر پیکان در هفته پایانی دور رفت قهرمانی نیم فصل را از دست داد.

این تیم در ابتدای دور برگشت نیز مغلوب بانک سرمایه شد اما از هفته دوم دور برگشت به دلیل شکست گوهر در یک دیدار زودرس به مدت دو هفته صدرنشین شده بود تا در پایان هفته پانزدهم صدر را به بانک سرمایه داد.

در حال حاضر تیم های بانک سرمایه و پیکان با 38 و 34 امتیاز از 13 و 12 برد در جایگاه های دوم و سوم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند.

مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و فرج الله فرج الهی نیز ناظر این دیدار بود.

کد خبر : ۳۳۶۷۵۵