خبرگزاری کار ایران

بیانیه هیات فوتبال استان گیلان در حمایت از ملوان

هیئت فوتبال گیلان در حمایت از باشگاه ملوان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هیئت فوتبال استان گیلان، در بیانیه‌ای در پی عدم انصاف در تقسیم بازیکنان سرباز، حمایت  خود را از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعلام کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

در چشم پاک بین نبود رسم امتیاز            در آفتاب سایه شاه و گدا یکیست.

هیئت فوتبال استان گیلان از باشگاه افتخار آفرین، بستر قهرمان ساز, پر طرفدار، پر سابق و بزرگ ملوان بندر انزلی که باعث افتخار و اشتهار ایران سرافراز در آوردگاه‌های بین المللی و آسیایی شده‌اند حمایت خود را اعلام می‌کند.

اینکه امروز نسبت به این باشگاه پر سابقه و مردمی بی‌توجهی شده و جانب انصاف را در مورد آن رعایت نکنند، کفران نعمتی است که دست اندرکاران برای پرورش و ظهور نخبگان فوتبال ایران روا می‌دارند.

هیئت فوتبال استان گیلان در تمامی عرصه‌ها به جهت استیفا حقوق حق تمام باشگاه‌های استان از جمله باشگاه پر طرفدار ملوان از تمام توان و موجودیت خود استفاده می‌کند تا این باشگاه سرافراز به ساحل آرامش برسد.

این نابرابری‌ها برای ملوان پر سابقه بوده و تنها در سال گذشته زمانی که دو بازیکن ملوان به نام‌های شاهین ثاقبی و پور رحمت در اردوی تیم امید ایران حضور داشتند و با اینکه در اوایل فصل قبل در تمرینات ملوان حاضر شده بودند و با تیم ملوان قرارداد داشتند، با ورود و دخالت تراکتورسازان به این تیم پیوستند.

از این رو هیئت فوتبال استان گیلان همانند گذشته به صورت کتبی و صریح مواضع خود را در خصوص این نا عدالتی‌ها به سمع و نظر مسئولان مربوطه رسانده است و بر این باور است ...

بدترین تصویر گیتی   شیوه ناحق گراییست.

هیئت فوتبال استان گیلان

کد خبر : ۳۳۶۷۶۸