خبرگزاری کار ایران

صادقپور خبر داد:

راه‌آهن تارتار را حفظ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۹۸۰

مهدی تارتار مورد حمایت مجموعه هولدینگ یزدان و باشگاه راه آهن یزدان قرار دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل سایت رسمی باشگاه راه آهن یزدان، رضا صادقپور مدیرعامل این باشگاه با بیان مطلب فوق اضافه کرد؛ طی روزهای اخیر مباحثی در خصوص ایجاد تغییر در کادر فنی این باشگاه به گوش می رسید. در این خصوص لازم به توضیح می باشد که مجموعه ما بعد از بررسی جمیع جهات به این جمع بندی رسید که در راستای ایجاد ثبات و پیروی از فرهنگ حمایت از مربی و کادر فنی، به حفظ کادر فنی حاضر مبادرت ورزیده و حمایت و تقویت همین کادر را نیز در دستور کاری خود قرار دهد.

صادق پور اظهار داشت: پیرو همین تفکر و سیاست، ما نیز در دوران تعطیلی نیم فصل کاملا با تفکرات و سیاست های سرمربی تیم وارد بازار نقل و انتقالات شده و تا به اینجای کار نیز در حد توان و بضاعت مجموعه، بازیکنان مورد نظر سرمربی محترم تیم را جذب نمودیم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن یزدان در ادامه افزود: همه هم و غم مجموعه ما اعم از هولدینگ یزدان که مالکیت باشگاه را در اختیار دارد و باشگاه راه آهن یزدان حفظ تیم در لیگ برتر می باشد و اولویت برای ما نیز همین مسئله می باشد. لذا با توجه به توانایی های کادر فنی بر این باوریم که با حفظ، حمایت و تقویت کادر فنی و افزایش انگیزه در مبانی ذهنی-روانی برای بازیکنان می توان این امکان را ایجاد کرد که تیم راه آهن یزدان به هدف بالای خود که حفظ شدن در لیگ برتر می باشد برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز