خبرگزاری کار ایران

مسعود رضائیان در گفت‌وگو با ایلنا:

مجمع ملوان بالاتر از هیات مدیره است/ نباید پیش خودشان بگویند می‌توانیم با لابی هر کاری بکنیم

هفته آینده مجمع عمومی باشگاه ملوان تشکیل جلسه خواهد داد تا در مورد وضعیت نهایی این باشگاه تصمیم گیری شود.

مسعود رضائیان، مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد آخرین وضعیت این تیم در خصوص کناره گیری از لیگ برتر گفت: مجمع عمومی باشگاه هفته آینده تشکیل خواهد شد. این مجمع از لحاظ ساختاری در رتبه ای بالاتر از هیات مدیره قرار دارد و قرار شده است تصمیم نهایی در مورد ماندن یا کناره‌گیری از لیگ برتر در این مجمع که مقامات رده بالای استان در آن حضور دارند گرفته شود.

وی ادامه داد: تا آن موقع ما کارهای روزمره باشگاه را انجام خواهیم داد و دلیل برای متوقف کردن کارها نداریم. ما تابع تصمیم مجمع باشگاه هستیم و هر تصمیمی که در مجمع گرفته شود برای ما محترم خواهد بود.

وی در واکنش به صحبت‌های سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی کل نیروی های مسلح که روز گذشته اعلام کرده بود سال بعد چند بازیکن سرباز مطرح را در اختیار ملوان خواهند گذاشت، افزود: دستشان درد نکند، اما من نمی توانم زیاد وارد این قبیل مسائل شوم، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که امیدوارم دیگر مسائلی اینچنینی پیش نیاید. اگر از ابتدا کد مهدی شریفی به نام باشگاه تراکتورسازی می خورد، قطعاً کسی اعتراضی نمی کرد. اما وقتی کد به اسم ملوان می خورد و بعد با فشار برخی دوستان و قدرت یکسری از افراد رای تغییر می‌کند و تیم عوض می‌شود، باعث دلخوری می‌شود.

مدیرعامل ملوان در پایان گفت: چیزی که اهمیت دارد این است که استفاده از زور و فشار در موارد اینچنینی نباید تبدیل به بدعت شود تا همه احساس کنند می‌توانند با لابی کردن کارها را به نفع خود پیش ببرند. سال پیش دو بازیکن ملوان که قرارداد داشتند به تراکتور رفتند و هیچ کسی هم اعتراضی نکرد، اما در مورد قضیه مهدی شریفی، تنها همین بحث فشار برای تغییر رای بود که موجب دلخوری شد وگرنه قبل از آن که کسی معترض نبود.

کد خبر : ۳۳۷۱۴۵