خبرگزاری کار ایران

هومن افاضلی در گفت‌وگو با ایلنا:

بدون داشتن سمت هم به برانکو کمک می‌کنم

هومن افاضلی در مورد احتمال پیوستنش به پرسپولیس گفت: برانکو باید تشخیص بدهد نیازی به من دارد یا نه.

هومن افاضلی، دستیار سابق برانکو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد صحبت‌های دیروز سرمربی کروات پرسپولیس و احتمال پیوستنش به جمع سرخپوشان گفت: من همین الان هم بدون اینکه سمتی در پرسپولیس داشته باشم به آقای برانکو کمک می‌کنم. اما در مورد رسمی شدن فعالیت من این موضوع به یکسری از مسائل و بحثها برمی گردد.

وی در مورد این که چه مسائلی باید در این زمینه مشخص شود، افزود: اول از همه خود آقای برانکو باید تصمیم بگیرد که اصلاً نیازی هست جای خالی دستیارش پر شود یا نه. بعد هم باشگاه باید تصمیم بگیرد و جدا از این ها خود من هم یکسری از معذوریت ها دارم که اگر قرار باشد سمتی را در پرسپولیس بپذیرم، باید مجدداً راجع به مسائل و برنامه های شخصی خودم فکر کنم.

افاضلی در این رابطه که آیا خود وی علاقه ای به فعالیت در باشگاه پرسپولیس دارد یا خیر گفت: علاقه داشتن یا نداشتن چیزی است که در ظرف زمانی و مکانی خودش باید مشخص شود و الان نمی‌توانم حرفی بزنم. شرایط و موضوعاتی هستند که در ابتدا باید مشخص شوند و اگر همه چیز شفاف بود آن وقت تصمیم گیری می‌کنم.

لازم به ذکر است، هومن افاضلی در طول سال های اخیر همواره سعی کرده به عنوان سرمربی به کار خودش ادامه دهد و احتمالا منظورش از ملاحظات شخصی همین موضوع است.

کد خبر : ۳۳۷۱۷۸