خبرگزاری کار ایران

دل نویدکیا با استقلال است

مظلومی: از آمدن تیموریان استقبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۲۷۹

پرویز مظلومی سرمربی استقلال امروز و در حاشیه تمرینات در رابطه با مسائل این باشگاه اظهارنظر کرد.

به گزارش ایلنا، مظلومی در رابطه با تمرینات و وضعیت یارگیری استقلالی‌ها گفت: با تمریناتمان را 3، 4 روز است که شروع کرده‌ایم و به صورت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم تا به آمادگی کامل برسیم اما 2 بازیکنمان در تیم امید هستند و ما نیز پس از بازی های مقدماتی المپیک منتظر آمدن آنها هستیم تا به همراه آنها تیم کاملی را عازم بازی های نیم فصل دوم کنیم.

مظلومی راجع به یارگیری استقلالی ها گفت: 2 بازیکن از دست دادیم و قرار شده به جای آنها بازیکن گرفته شود، من به مسوولین تیم لیست داده‌ام و امیدوارم در یارگیری موفق عمل کنیم. همه هواداران هم عقیده دارند که باید تیم تقویت شود اما تا این لحظه موفقیتی در نقل و انتقالات نداشته‌ایم چون باشگاه ها با ما همکاری نکرده اند و ظاهرا بازیکنانی را که ما می‌خواهیم مورد نیاز خودشان هستند.

مظلومی تاکید کرد: روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و باید 2 بازیکن به جای چهره هایی که از دست داده ایم، بگیریم و این مساله تعارف بردار نیست.

سرمربی استقلال در پایان گفت: آندرانیک تیموریان بازیکن این تیم است و یک استقلالی به تمام معناست. من از شرایطش اطلاع ندارم اما اگر شرایط فراهم باشد، از حضورش استقبال می کنم چون هم خودش و هم شکل بازی او و سبک کارش به کار ما می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز