خبرگزاری کار ایران

خوروش در گفت‌وگو با ایلنا:

بازیکن جدید بوسنیایی با نویدکیا هم‌پست نیست

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص آخرین وضعیت زردپوشان اصفهانی تاکید کرد که شرایط برای این تیم مساعد است و سپاهان در نیم فصل دوم بهتر از قبل بازی خواهد کرد.

رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان در خصوص صحبت های اخیر رسول نوید کیا و بحث جدایی این بازیکن از سپاهان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: بحث جدایی رسول کاملا منتفی است. فشار بی امان استقلال و هواداران این تیم، این بحث و شایعه را به وجود آورده است وگرنه نوید کیا در سپاهان بزرگ شده است و جایی هم نمی رود.

خوروش در مورد مصاحبه اخیر نوید کیا مبنی بر اینکه بازیکن جدید بوسنیایی جایگزین وی می شود، عنوان کرد: این بازیکن فوروارد است و پست بازی‌اش ربطی به پست نوید کیا ندارد. رسول هیچ مشکلی با سپاهان ندارد.

وی در مورد تمرینات تیمش خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پیگیری می کنیم تا روز شنبه راهی ترکیه شویم و اردویی برگزار کنیم.

سرپرست سپاهان در مورد لیست نیم فصل دوم سپاهان، اظهار داشت: فعلا لیست بسته نشده و در حال بررسی هستیم.

خوروش در مورد اتمام سربازی حمودی گفت: حمودی فعلا در تراکتورسازی است و قرار است نیروهای مسلح و نظام وظیفه در مورد وی به ما استعلام بدهد که در حال حاضر تکلیف وی مشخص نشده است.

خوروش در مورد  اینکه آیا در تعطیلات بازی دوستانه خواهند داشت یا خیر، تصریح کرد: بله بازی های دوستانه در دستور کارمان داریم و فردا هم با ذوب آهن بازی خواهیم کرد. سپاهان شرایط خوبی دارد و ما در نیم فصل دوم بازی های به مراتب بهتری را از این تیم خواهیم دید.

کد خبر : ۳۳۷۵۳۸