خبرگزاری کار ایران

با توجه به شرایط مالی پرسپولیس با دروازه‌بان‌ها مذاکره می‌کنیم

عبدی: خبر انتخاب مدیرعامل را تکذیب می‌کنم/از مذاکره با حقیقی بی‌خبرم

در حالی که برخی رسانه‌ها از انتخاب مدیرعامل پرسپولیس طی جلسات آتی هیات مدیره این باشگاه خبر داده بودند حسین عبدی این خبر را تکذیب کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره خبر انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: به هیچ وجه چنین صحبتی نکرده‌ام و این خبر را تکذیب می‌کنم. آقای طاهری و دیگر عزیزانی که در باشگاه پرسپولیس هستند با همه وجود تلاش می‌کنند که پرسپولیس در کمال آرامش به حرکت رو به رشد خودش ادامه بدهد اما متاسفانه برخی رسانه‌ها حرف‌های من را آنگونه که دلشان می‌خواهد تفسیر و منتشر می‌کنند.

وی ادامه داد: من هرگز نگفتم هفته آینده جلسه انتخاب مدیرعامل تشکیل می‌شود. بلکه تاکید کردم که در زمان مناسب هیات مدیره در مورد این موضوع هم تصمیم گیری خواهد کرد. اما در حال حاضر باشگاه سرپرست دارد و آقای طاهری زحمت می‌کشند که اوضاع را سروسامان بدهند. دیگر عزیزان فعال در باشگاه هم همین طور. همگی تلاش می‌کنند که نیم فصل دوم نیم فصل پرسپولیس باشد.

عبدی در پاسخ به این سئوال که آیا تکلیف سوشا مکانی مشخص شد یا خیر، تاکید کرد: بعضی از اتفاقات در حیطه اختیارات ما قرار دارد و برخی از اتفاقات هم به گونه ای است که ما نمی توانیم درباره اش تصمیم گیری کنیم. در مورد ادامه همکاری یا فسخ قرارداد سوشا هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید تاکید کنم که برخی تصمیم‌ها را از سوی ما اتخاذ نمی‌شود و ما طبق قوانین عمل می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین در  مورد خبر مذاکره با علیرضا حقیقی نیز به ایلنا گفت: در این مورد بی‌خبرم. اما گزینه‌هایی را در دست بررسی داریم. بی تردید شرایط باشگاه ما و شرایط باشگاهی که قرار است در مورد بحث جذب دروازه بان با آنها وارد مذاکره شویم بسیار مهم است. یعنی اینکه ما باید به گزینه‌هایی فکر کنیم که پتانسیل مالی باشگاه پرسپولیس به ما اجازه مذاکرات جدی را بدهد نه اینکه صرفا خبرهایی را مطرح کنیم که تنها به بیشتر شدن حواشی پرسپولیس منجر می شود.

عبدی در پایان گفت: اگر برانکو دروازه‌بان خاصی را مدنظر داشته باشد هیات مدیره تلاش می کند که آن دروازه بان را جذب کند البته در مسیر مذاکره با گزینه ها باید شرایط مالی باشگاه هم در نظر گرفته شود.

 

کد خبر : ۳۳۷۵۷۳