خبرگزاری کار ایران

چند قدم عقب‌تر از رویای قهرمانی

اختصاصی/کنترل از راه دور در استقلال جواب می‌دهد؟

هواداران استقلال همچون تیمی که درون زمین به میدان می‌رود سخت رویای قهرمانی در سر دارند اما به نظر می رسد تیم مدیریتی این باشگاه چند قدم از تیم درون زمین عقب مانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نارضایتی مظلومی از عملکرد مسئولان باشگاه استقلال، درگیری حنیف عمران زاده با یک هوادار و کنایه‌های عجیب و غریب اعضای هیات مدیره به مربی که تیمش حالا صدرنشین لیگ برتر است؛ هیچ یک از اینها باعث نمی شود که بهرام افشارزاده بالاخره متوجه این نکته شود که مدیریت از راه دور به درد باشگاه‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد.

در حالی که به نظر می رسد استقلال در چنین روزهایی بیش از هر زمان دیگر به مدیرعاملی نیاز دارد که بتواند به طور مستمر شرایط تیم و حواشی آن را تحت نظر داشته باشد بهرام افشارزاده برای ملاقات با خانواده‌اش به آمریکا سفر کرده است. سفری که قرار بوده پنج روز بیشتر طول نکشد اما آقای سرپرست همچنان بازگشت به ایران را در دستور برنامه‌هایش ندارد.

نکته جالب توجه اینکه بهرام افشارزاده بارها در واکنش به این سئوال که چرا شما که بازنشسته هستید همچنان اصرار دارید که در باشگاه استقلال با حکم سرپرستی فعالیت کنید عصبانی و دست به پرخاشگری زده است. البته در این مورد باید وزارت ورزش را بیش از افشارزاده مورد نقد قرار داد. چه وزارت ورزش و در راس آن محمود گودرزی همچنان بر اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شیوه سرپرستی اصرار دارند.

بهرام افشارزاده در حالی از نزدیک اوضاع باشگاه را تحت نظر ندارد که دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز چندان پاسخگوی رسانه‌ها نیستند و همین امر سبب شده تا هر روز شایعه ها پیرامون تیمی که مظلومی رویای قهرمانی‌اش را در سر دارد، بیشتر و بیشتر شود.

البته موضع مظلومی درباره عملکرد نقل و انتقالات باشگاه متفاوت است. یک بار در تمرین تیمش و در حضور خبرنگاران می گوید: «آقای توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه هستند و من از  نقل و انتقالات راضی نیستم» و بار دیگر در فاصله کمتر از دوساعت موضع دیگری از مظلومی روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار می‌گیرد:«منظورم این بود که همه زحمت می‌کشند و از مسئولان استقلال ممنونم اما باشگاه‌های دیگر در راه بازیکن گیری سنگ‌اندازی می‌کنند.»

استقلال صدرنشین رقابت های لیگ برتر است. هواداران استقلال همچون تیمی که درون زمین به میدان می‌رود سخت رویای قهرمانی در سر دارند اما به نظر می رسد تیم مدیریتی این باشگاه چند قدم از تیم درون زمین عقب مانده است. خواسته یا ناخواسته‌اش را زمان معلوم می‌کند اما غیبت سرپرست و عدم همراهی اعضای هیات مدیره با پرویز مظلومی سئوال‌برانگیز است.

کد خبر : ۳۳۷۷۸۲