خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا:

به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنیم/استقلالی‌ها بخاطر نویدکیا از ما ناراحت نباشند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: سپاهان در نیم فصل دوم قطعا‍ً در اندازه یک تیم مدعی ظاهر خواهد شد.

اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط کنونی این تیم گفت: شکر خدا در حال حاضر شرایط باشگاه خوب است و انشاالله روز شنبه تیم برای سپری کردن یک اردوی آماده‌سازی راهی ترکیه خواهد شد تا با تلاش بازیکنان و کادرفنی برای شروع دوباره بازی ها به مرز آمادگی برسد.

باقریان در مورد عملکرد استیماچ، سرمربی سپاهان تا مقطع کنونی فصل نیز گفت: از بحث انجام وظایف، آن چیزی که ما انتظار داریم را ایشان به خوبی انجام می‌دهد. در مورد نتیجه گیری نیز ما صبور هستیم و امید زیادی داریم تا در ادامه رقابتهای لیگ سپاهان به روزهای اوج همیشگی خود برگردد.

وی در این رابطه که به نظر می رسد میان استیماچ و تعدادی از بازیکنان باتجربه سپاهان اختلاف وجود دارد بیان داشت: من به عنوان مدیرعامل تاکنون چیزی راجع به این مساله نشنیده‌ام. ولی بالاخره هر فردی یک دیدگاهی دارد و اختلاف نظر تا یک حدی شاید طبیعی باشد. اما ذر این مورد که اختلافی میان بازیکنان و کادرفنی وجود داشته باشد را ما تا به حال در تیم ندیده‌ایم. همه نفرات باشگاه در حال تلاش هستند تا سپاهان دوباره به جایگاه واقعیش در لیگ برگردد.

مدیرعامل زردپوشان اصفهانی در مورد سطح انتظار مدیران باشگاه از سرمربی فعلی این تیم تصریح کرد: چیزی که ما دنبالش هستیم، بازگشت به بالای جدول در لیگ و صعود از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با حداکثر امتیاز است. سپاهان در فوتبال ایران جایگاه رفیعی دارد و توقع ما هم همین است. شک نداشته باشید که در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ سپاهان در حد یک مدعی ظاهر خواهد شد.

وی همچنین در مورد شانس سپاهان برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: چیزی که هدف اصلی ما است قهرمانی در لیگ است. من اعتقاد دارم ما هنوز برای قهرمان شدن شانس داریم و به قهرمانی سپاهان در لیگ هم امید زیادی دارم.

باقریان در ارتباط با جواب منفی باشگاه سپاهان در قضیه انتقال رسول نویدکیا به باشگاه استقلال که موجب دلخوری مدیران و سرمربی آبی پوشان تهرانی شده بود افزود: این که نمی شود هر تیمی که بازیکن ما را خواست ما جواب مثبت بدهیم. مگر بقیه تیم ها به راحتی بازیکنان کلیدی خود را به ما می دهند که ما بدون تامین شدن خواسته‌هایمان به بقیه تیم‌ها بازیکن بدهیم. این توقع به جایی نیست و به نظرم استقلالی ها نباید در این مساله از ما ناراحت باشند. ما به نویدکیا نیاز داشتیم و چون نیازهای تیم در اولویت قرار دارد، از نهایی شدن این انتقال جلوگیری کردیم.

وی همچنین در مورد جذب بازیکن بوسنیایی از سوی باشگاه سپاهان و این که آیا این بازیکن با نظر مستقیم سرمربی جذب شده است یا خیر اظهار داشت: آقای استیماچ قبلاً با این بازیکن کار کرده بود و با نظر مستقیم ایشان این بازیکن را جذب کردیم.

باقریان همچنین راجع به این موضوع که آیا بازیکن دیگری از سوی باشگاه جذب خواهد شد یا خیر گفت: یک جای خالی دیگر در تیم داریم که قصد داریم در صورتی که امکانش باشد این جا را با جذب مسعود حسن زاده پر کنیم. البته این منوط به رضایت باشگاه ذوب آهن نیز هست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس برای جذب شهاب گردان درخواستی را به باشگاه سپاهان ارائه داده است یا خیر گفت: تا الان که چنین درخواستی به دست ما نرسیده است و هیچ پیشنهادی در این مورد نداشته‌ایم.

کد خبر : ۳۳۷۸۳۱