خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مدیران باشگاه فداکاری‌مان را درک کنند

منوچهری: غیر از فوروارد دوست ندارم در پست دیگری بازی کنم

مهاجم تیم راه‌آهن گفت: چون دوست دارم بیشتری گلزنی کنم قصد داشتم از راه‌آهن جدا شوم.

امین منوچهری، بازیکن تیم راه‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد مخالفت کادرفنی و مدیران این باشگاه با جدایی وی گفت: من برای جدایی از راه‌آهن درخواست رضایتنامه کرده بودم، ولی آقای تارتار و صادق‌پور با درخواست من موافقت نکردند و در تیم ماندم. فعلاً هم با همه وجودم در حال تلاش هستم تا بتوانم در ادامه بازی‌ها برای راه‌آهن موثر باشم.

وی در مورد اینکه آیا به دلیل مشکلات مالی راه‌آهن قصد جدایی از این تیم را داشته است یا خیر گفت: نه به هیچ وجه مساله مالی نبود و دلایلی دیگری برای جدایی داشتم.

مهاجم راه‌آهن در این مورد که آیا اختلاف با مهدی تارتار دلیل درخواست وی برای جدایی از این تیم بوده است یا خیر نیز بیان داشت: هیچ مشکلی با آقای تارتار ندارم. من در این سه سالی که در راه‌آهن بازی می کنم همواره تمامی مربیانی که در تیم بوده‌اند، از آقای ابراهیم زاده گرفته تا آقای استیلی و تارتار، همگی بیشترین فرصت برای بازی را به من داده‌اند و با هیچ کدام هم مشکلی نداشتم. اما اصل قضیه این است که من در این مدت خیلی کم در پست اصلی خودم که مهاجم است بازی کرده‌ام و چون دوست دارم بیشتر گلزنی کنم، می خواستم از راه‌آهن جدا شوم.

وی در همین رابطه ادامه داد: همه من را به عنوان یک مهاجم می شناسند، بخاطر همین وقتی که در انتهای فصل کم گل زده باشم، فکر می کنند ایراد از من بوده است و این موجب می شود از نظر فنی در مورد من دچار تردید شوند. در حالی که کسی نمی داند که این چند سال من در راه‌آهن در همه پست‌ها بازی کردم به غیر از مهاجم. من دوست دارم در پست خودم بازی کنم تا بتوانم گل‌های بیشتری بزنم. در همین مورد هم با آقای تارتار صحبت کردم و خوشبختانه مشکلات حل شد. برای همین هم تصمیم گرفتم در تیم بمانم.

منوچهری همچنین راجع به ادامه رقابتهای فصل و کار سخت راه‌آهن برای بقا در لیگ گفت: قطعاً کار سختی پیش رو داریم، ولی با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم و بازیکنانی که جذب شده‌اند، امید زیادی داریم که در انتهای فصل در لیگ بمانیم. البته در یکی دو پست دیگر نیاز داریم که تقویت شویم و مدیران تیم هم به فکر تقویت تیم هستند.

وی در پایان گفت: همگی ما علیرغم مشکلات زیادی که بوده و هست، برای موفقیت راه‌آهن تلاش می‌کنیم. فقط امیدوارم مدیران باشگاه درک کنند که بازیکنان راه‌آهن دارند برای این تیم فداکاری می‌کنند.

کد خبر : ۳۳۷۸۵۳