خبرگزاری کار ایران

دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

سایپا به سختی از سد مشهدی‌ها گذشت

تیم والیبال سایپا در هفته‌شانزدهم میزبان خود ثامن‌الحجج خراسان را شکست داد.

به گزارش ایلنا، هفته پنجم دور برگشت لیگ‌ برتر والیبال امروز با 6 دیدار پیگیری شد که در سالن مهران مشهد دو تیم ثامن الحجج خراسان و سایپای تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ثامن الحجج خراسان در ست‌های دوم و چهارم این دیدار با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 19 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 17 و 18 بر 16 مغلوب سایپا شد تا در نهایت سه بر دو نتیجه این دیدار را به میهمان خود واگذار کند.

این برد دو امتیازی برای نارنجی پوشان ارزشمند بود زیرا به رغم یک امتیاز کمتر نسبت به کاله مازندران، به دلیل یک برد بیشتر از این تیم به رتبه هفتم جدول صعود کردند. ثامن نیز 25 امتیازی شد و در جایگاه ششم باقی ماند.

جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم ثامن الحجج خراسان در ابتدای این دیدار از ترکیب امیرحسینی، سعید مصطفی وند، مجتبی یوسفی، ادریس دانشفر، میلان راسیچ و جاچیچ استفاده کرد.

ناصر شهنازی سرمربی نارنجی پوشان سایپا نیز ترکیب مجتبی شبان، مجتبی قلی زاد، جواد حسین آبادی، ساسان دژآرا، مصطفی حیدری و پوریا نودوزپور در ابتدای مسابقه به میدان فرستاد.

بهروز جعفری به عنوان داور اول، مرتضی علایی (داور دوم) و حمید حق بین به عنوان ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

جدال دو تیم ثامن و سایپا در سالن مهران هزار و 500 تماشاگر داشت و 142 دقیقه طول کشید.

کد خبر : ۳۳۷۹۷۸