خبرگزاری کار ایران

با روحیه‌ای مضاعف به جام‌جهانی می‌رویم؛

افتخاری: فقط به قهرمانی در ازبکستان فکر کنید، نه چیز دیگری/ 3 تیم ملی در فوتسال خواهیم داشت

رئیس کمیته فوتسال گفت: جام‌جهانی مانع تمرکز شما روی قهرمانی رقابت‌های آسیایی نشود، پس به چیزی جز موفقیت و قهرمانی در ازبکستان فکر نکنید.

به گزارش ایلنا، دومین روز تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان عصر امروز با حضور سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال برگزار شد که وی در نشستی با بازیکنان و کادرفنی از آنها خواست تا تمام توان خود را برای باز پس‌گیری جام قهرمانی آسیا و سرافرازی فوتسال ایران به کار گیرند.

افتخاری در جمع بازیکنان تیم ملی گفت: قطعاً موفقیت در آسیا و کسب مقام قهرمانی پیش درآمدی برای موفقیت در جام جهانی و تلاش ما برای حضور در جمع 4تیم اول جام‌جهانی خواهد بود. همه می‌دانیم با قهرمانی آسیا کارمان در ادامه راه هموارتر شده و با روحیه‌ای مضاعف پای در جام جهانی خواهیم گذاشت که نتیجه‌گیری در آن بر همه ابعاد فوتسال ایران تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه پس از مسابقات فوتسال آسیا 3 تیم ملی در فوتسال خواهیم داشت، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، تیم ملی بزرگسالان را آماده جام‌جهانی 2016 کلمبیا خواهیم کرد، تیم زیر 20 سال را برای رقابت‌های رده جوانان آسیا که از سال 2017 آغاز می‎شود، تشکیل می‌دهیم و تمرینات تیم فوتسال زیر 17 سال را نیز برای المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس آرژانتین که فوتسال برای اولین بار به آن راه می‌یابد، آغاز خواهیم کرد.

وی با تمجید از مربی بدنساز جدید تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: آقای دوران را از زمان جوانی او می‌شناسم که با همدیگر در تیم ژاندارمری همبازی بودیم. دوران از مربیان فوق‌العاده کاربلد و مجرب بدنسازی است که ان‌شاءالله با تیم ملی نیز به موفقیت خواهد رسید. تیم ملی ما با موفقیت و کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های آسیایی ازبکستان دوباره اوج می‌گیرد و من این توان را در شما بازیکنان و کادر فنی می‌بینم.

کد خبر : ۳۳۸۲۹۲