خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا/مشکلات مالی برای استقلال حاشیه‌ساز شد

اسپانسر همکاری نکرده یا پول در حساب سبک‌دست معطل مانده؟

مشکلات مالی باشگاه استقلال به حدی رسیده است که بازیکنان این تیم به علت نارضایتی از شرایط فعلی تصمیم به اعتصاب داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال این روزها با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنان این تیم به علت پرداخت نشدن مطالباشان به شدت ناراضی هستند و به همین دلیل روز گذشته قصد داشتند تا با اعتصاب و حاضر نشدن در تمرین،‌ اعتراض خود را به مدیران باشگاه نشان بدهند. اعتصابی که البته پس از 40 دقیقه و بعد از صحبت‌های پرویز مظلومی شکسته شد اما برخی منابع می‌گویند مبلغ قابل توجهی در حساب عضو هیات مدیره این باشگاه وجود دارد که عدم پرداخت آن تا کنون سئوال‌هایی را باعث شده است.

بازیکنان استقلال از وضعیت مالی این تیم گله مند هستند و اعتقاد دارند. آنها معتقدند علیرغم یکی بودن اسپانسر آبی پوشان با تیم رقیب یعنی پرسپولیس، سرخپوشان تا اینجای فصل پول بیشتری را دریافت کرده‌اند. موضوعی که البته از سوی سرپرست باشگاه استقلال تکذیب شده است.

در همین رابطه گفته می شود اسپانسر کنونی باشگاه استقلال،‌ در راستای پرداخت مطالبات باشگاه پرسپولیس، مبلغی را نیز در اختیار نماینده خود در باشگاه استقلال قرار داده تا بخشی از معوقه بازیکنان پرداخت شود. اما با وجود اینکه از چند روز گذشته پول در حساب نماینده اسپانسر وجود دارد این پول هنوز به دست تیم استقلال نرسیده است. برخی معتقدند اساسا این خبر باعث شده تا بازیکنان استقلال تصمیم به اعتصاب بگیرند.

شنیده می‌شود موضوع عدم پرداخت پول از سوی نماینده اسپانسر، به وزارت ورزش و جلسه با نصرالله سجادی نیز کشیده شده و در جلسه ای که میان معاون وزیر ورزش و نماینده اسپانسر در باشگاه استقلال برگزار شده، سجادی از دلیل پرداخت نکردن پول به آبی پوشان سوال کرده است.

البته خبری از خروجی این جلسه در دست نیست و از طرف دیگر هنوز مشخص نیست، شاهرخ سبک دست در این باره چه توضیحی دارد. آیا پول در حساب این عضو هیات مدیره معطل مانده و به تیم استقلال نرسیده یا اساسا پولی در کار نیست؟

این در حالی است که بهرام افشارزاده نیز در نشست خبری خود که ساعتی پیش انجام شد درباره عدم همکاری اسپانسر باشگاه صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

البته حالت دیگری هم وجود دارد؛ اینکه اساسا پولی از سوی اسپانسر به باشگاه استقلال تزریق نشده که بخواهد به تیم استقلال تزریق شود.

ایلنا این آمادگی را دارد که نقطه نظرات شاهرخ سبک دست، نماینده اسپانسر در باشگاه استقلال را در این زمینه منتشر کند.

 

کد خبر : ۳۳۸۸۷۰