خبرگزاری کار ایران

فرزاد آشوبی از دلیل جدایی‌اش از استقلال اهواز می‌گوید

6ماه بازی کردم یک ریال نگرفتم/ امیدوارم بتوانم به راه‌آهن کمک کنم

بازیکن تیم استقلال اهواز امروز به صورت رسمی به راه‌آهن پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرزاد آشوبی بازیکن تیم استقلال اهواز که نیم فصل نخست لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت، امروز به صورت رسمی به باشگاه راه‌آهن پیوست.

وی در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ما خیلی امیدوار بودیم که شرایط باشگاه استقلال اهواز روبراه شود تا بتوانیم با تلاش این تیم را در لیگ نگه داریم. اما فقط امید داشتن برای انجام کاری کافی نیست و باید شرایط هم فراهم باشد که متاسفانه به هیچ وجه شرایط در اهواز مهیا نبود.

آشوبی در مورد نحوه جدایی خود از استقلال اهواز نیز گفت: من یک نیم فصل برای استقلال اهواز بازی کردم، اما حتی یک ریال هم از این باشگاه پول نگرفتم، البته رضایتنامه‌ام را از مدت‌ها پیش گرفته بودم و قرار بود در صورتی که باشگاه تا نیم فصل 50 درصد قرارداد من را داد در تیم بمانم. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و به دلیل مشکلات مالی فراوان تیم و بدون گرفتن هیچ پولی از استقلال اهواز جدا شدم.

وی در پایان راجع به تیم راه‌آهن و شرایط نامناسب فعلی این تیم در لیگ عنوان کرد: با توجه به این که راه‌آهن در فصل نقل و انتقالات عملکرد خیلی خوبی داشته است، امید داریم که بتوانیم با تلاش دسته جمعی سهمیه تهران را در لیگ حفظ کنیم و امیدوارم من هم بتوانم در این راه با تجربه‌ای که دارم به این تیم کمک کنم.

کد خبر : ۳۳۹۳۵۹