خبرگزاری کار ایران

حسن روشن در گفت‌وگو با ایلنا:

چه کسی و با چه منطقی جویباری را به استقلال آورد؟

حسن روشن در خصوص فوت رضا احدی گفت: هنوز این خبر را باور ندارم. او مرد بزرگی بود.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، ضمن ابراز تاسف از فوت رضا احدی گفت: این مرد یکی از بزرگان ما بود. غم بزرگی به دل همه ما نشست.

احدی قبل از بستری شدن در مصاحبه‌ای گفته بود که فقط روشن و محصص سراغش را گرفته‌اند. از روشن در مورد این اظهارنظر مرحوم احدی می پرسیم که او اینگونه واکنش نشان می‌دهد: روحش شاد. من فقط وظیفه‌ام را در قبال دوست دیرینه‌ام انجام می‌دادم. او مرد بزرگی بود و رفتن او را هنوز باور نمی‌کنم.

از پیشکسوت باشگاه استقلا در خصوص وضعیت آبی‌ها و مشکلات مالی تیم مظلومی می‌پرسیم. او اینگونه پاسخ می‌دهد: در  نقل و انتقالات اول فصل وقتی یک سری قول ها و وعده وعید‌ها می‌دهیم که خودمان هم می‌دانیم از پس آن ها برنمی‌آییم عاقبت کار همین سونامی ها است که می‌بینید. پیش بینی مشکلات امروز استقلال کار سختی نبود.

این پیشکسوت فوتبال ملی و باشگاه استقلال نسبت به مبلغ بالای قراردادها در تیم مظلومی واکنش نشان می‌دهد و با اشاره به حرف‌های مسعود معینی، عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید: قرارداد بازیکنان امسال اکثرا بالای یک میلیارد تومان است. باید ببینیم که آقای نظری جویباری چطور این قراردادها را بست و رفت. قبل از این هم باید ببینیم چه کسی و با چه منطقی جویباری را آورده بود که با جیب خالی قرارداد ببندد و برود و این روزها را نبیند.

او در ادامه به ضرورت ایجاد کمیته فنی کارآمد برای باشگاه اشاره می‌کند: وجود چنین کمیته‌ای که روی ورود و خروج بازیکنان نظارت دقیق و فنی داشته باشد لازم است. عده ای آمدند و به طور غیر کارشناسی بازیکن جذب کردند و فروختند و تیمشان پنجم شد. هیچ کس هم حرفی نزد. اگر این کمیته کارآمد باشد، باعث می‌شود تصمیمات به صلاح باشگاه باشد و قائل به شخص نباشد.

حسن روشن در پایان گفت‌وگویش با ایلنا نسبت به مدیریت باشگاه استقلال نیز انتقادهایی را وارد می‌داند و می‌گوید: تصمیمات مدیران باشگاه تنها برای حفظ سمت و صندلی خودشان است و این افراد به پیامدهای تصمیمات‌ خود توجهی نمی‌کنند.

کد خبر : ۳۳۹۵۲۷