خبرگزاری کار ایران

باورمن هیچ پیشنهادی را نپذیرفته

مشحون: در فدراسیون بسکتبال یک نفر تصمیم نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۵۸۹

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در فدراسیون بسکتبال یک نفر تصمیم نمی‌گیرد و گروهی از کارشناسان و پیشکسوتان در خصوص مسائل مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در نشست خبری امروز صبح این فدراسیون تصریح کرد: پس از رایزنی‌های پرتلاش به این جمع‌بندی رسیدیم که مجددا از باورمن برای فدراسیون بسکتبال استفاده کنیم. در جام ملت‌ها اتفاقاتی رخ داد که میسر نشد به نتیجه برسیم. باورمن همیشه از بچه‌ها به عنوان سربازان واقعی ورزش اسم می‌برد. او عاشق بچه‌هاست و هیچ پیشنهادی را نپذیرفته است و دوست دارد با تیم ایران کار کند.

وی افزود: باورمن شنبه صبح وارد ایران شد تا مجددا کار خود را در تیم ملی بسکتبال ادامه دهد. از اصحاب رسانه می‌خواهم تا به تیم ملی و ورزشکاران کمک کنند و اگر اشتباهی نیز رخ می‌دهد، آن را بزرگنمایی نکنند. در خصوص حامد حدادی باید بگویم که او حساس، مهربان و عاشق کشورش است و بیشتر از وظیفه خود به ورزش کشور ادای دین کرده است. وقتی خارج از ایران اتفاقی می‌افتد نباید آن را تا به این حد بزرگنمایی کرد. حدادی با من صحبت داشت و گله‌مند بود که مسائل به هیچ‌وجه آن‌طور که در رسانه‌ها انعکاس داده شده نبوده است.

مشحون ادامه داد: از امروز موقعیت دیگری برای انتخابی المپیک داریم و همه ما باید به تیم ملی کمک کنیم تا با روحیه بهتر برای آینده مفید و موثر باشند. شروع آنچه که برای بسکتبال ایران برنامه‌ریزی شده از امروز است. این را با صراحت اعلام می‌کنم که در بسکتبال هیچ اتفاق فردی رخ نخواهد داد و یک نفر تصمیم نمی‌گیرد، بلکه همه گروهی کار می‌کنند و جمعی از افراد زیبنده، شایسته، خاک‌خورده، سالخورده و دارای تجربه و کارایی بالا دور هم جمع می‌شوند و تصمیمات نهایی را می‌گیرند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان در خصوص شرایط لیگ بسکتبال نیز عنوان کرد: هیچ وقت لیگی به این نزدیکی را شاهد نبودیم و دوست و دشمن آن را تایید می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز