خبرگزاری کار ایران

علی فتح الله زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

رای وزیر ورزش تاثیرگذار خواهد بود/تعویق انتخابات، نظر مجمع بود نه کفاشیان

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال معتقد است در انتخابات این دوره فدراسیون فوتبال، رای وزیر ورزش تعیین کننده نیست اما تاثیرگذار است.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی ضمن ابراز تاسف از درگذشت یکی از چهره‌های بزرگ فوتبال، به انتخابات فدراسیون فوتبال نیز واکنش نشان داد.

فتح الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد درگذشت رضا احدی گفت: درگذشت رضا احدی را به خانواده وی، باشگاه و هواداران استقلا و تمام اهالی فوتبال تسلیت می گویم. رضا یکی از بزرگان فوتبال بود که متاسفانه رفتار خوبی با او نشد. او ظرفیت و توانایی بالایی در مربیگری داشت ولی چون آدم سر به زیری بود هیچ وقت به حقش نرسید.

وی همچنین در مورد تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این اتفاق با نظر مستقیم علی کفاشیان رخ داده است یا خیر گفت: تعویق انتخابات با نظر مستقیم مجمع صورت گرفت و فکر نمی‌کنم کفاشیان دستی در این مساله داشته باشد. مجمع مجری قانون است و باید به احترام قانون به نظر مجمع نیز احترام گذاشت.

مدیرعامل سابق استقلال که آمادگی خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، در این زمینه که آیا از طرف مجمع حمایت خواهد شد یا خیر نیز بیان داشت:‌ مجمع در زمینه حمایت از نامزدهای انتخاباتی به صورت تخصصی برخورد خواهد کرد و اگر فردی برنامه خوب و ویژه‌ای برای فوتبال داشته باشد، به نظرم می‌تواند حمایت مجمع را هم داشته باشد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی در پایان در این مورد که آیا وزارت ورزش گزینه خاصی را در انتخابات حمایت خواهد کرد گفت:‌ فکر نمی‌کنم مانند دوره گذشته وزارت ورزش قصد حمایت از فرد خاصی را داشته باشد و رای وزیر ورزش مانند قبل تعیین‌کننده نخواهد بود. البته قطعاً نظر جناب وزیر تاثیرگذار است، اما در نهایت این مجمع است که در مورد انتخاب شایسته‌ترین فرد تصمیم گیری خواهد کرد.

کد خبر : ۳۳۹۸۱۹