خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با ایلنا:

نظری بماند استعفا می‌دهم/او باید پاسخگوی بدهی یک میلیون و 200 هزار دلاری باشد

بعد از صحبت‌های علی نظری جویباری در مورد مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، پیشکسوت این باشگاه به مدیر نقل و انتقالات آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

مسعود معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: یک میلیون و 200 هزار دلار بدهی که در حال حاضر باشگاه استقلال دارد ثمره کار ایشان است. این اولین باری نیست که این اتفاق رخ می دهد او اینطور صحبت می‌کند. ما موقعی که تصمیم‌گرفتیم در هیات مدیره تغییراتی انجام بدهیم و در حالی که هنوز این تصمیمات اجرایی هم نشده است ایشان احساس خطر کرده و این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

معینی ادامه داد: او فکر می‌کند خیلی استقلالی است. من در سال 1349 به همراه منصور پورحیدری و ناصر حجازی قرارداد دو ساله‌ای با استقلال به مبلغ 4هزار تومان بستیم و این تنها پولی بود که من از باشگاه استقلال گرفتم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره رزومه خودش گفت: من که گل قهرمانی استقلال در آسیا را در سال 49 زدم استقلالی نیستم و ایشان استقلالی است؟! شاید اختلاف ما به اندازه قطر گردن‌مان باشد. چون ایشان آدم گردن کلفتی است و شاید به همین دلیل فکر می‌کند از ما استقلالی‌تر است من رفتم درس خواندم دکترایم را گرفتم ولی ایشان به فکر جمع کردن ثروت و گسترش کارخانه‌هایش بود. همین اتفاقات دو فصل گذشته که هیچ کس آنها را فراموش نمی‌کند بدهی سنگینی برای باشگاه استقلال بوجود آورد.

معینی گفت: در یکی از جلساتی که می‌خواستیم در آن راجع به اخراج جاسم کرار تصمیم‌گیری کنیم ایشان اصرار می‌کردند 200 میلیون تومان به این بازیکن بدهیم و آن را نگه داریم که این مسئله باعث شد من خیلی تعجب کنم چرا در حالی که می‌خواهند کرار از استقلال اخراج شود ایشان می‌خواهد این بازیکن بی‌انضباط در تیم باقی بماند. آیا من مقصر بودم و قصد داشتم  که استقلال را تضعیف بکنم؟ من یک آدم فنی هستم و همیشه چه موقعی که بیرون وچه موقعی که درون باشگاه بودم سعی کرده‌ام هر کاری که از دستم برمی‌آید برای تیم انجام دهم و به تیم کمک کنم.

وی ادامه داد: ایشان در اندازه‌ای نیست که بخواهد برای هیات مدیره تعیین تکلیف کند. تمام مشکلات ما در این فصل نتیجه شاهکار ایشان در بحث نقل و انتقالات در فصول گذشته است. شما نگاه کنید ببینید کدام تیم در لیگ برتر سرپرست نقل و انتقالات دارد تمام تیم‌ها یک هیات مدیره دارند که در زمینه بحث نقل وا نتقالات برای تیم تصمیم‌گیری می‌کنند. من نمی‌دانم این چه واژه و پستی است که در استقلال درست شده است و باعث شده ما کلی مصیبت بکشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: نظری جویباری چرا نمی‌گوید که بدهی یک میلیون و 200هزار دلاری چگونه ایجاد شده؟ اصلا تا حالا ایشان صحبتی از آکادمی باشگاه استقلال کرده‌‌است؟ ایشان که خیلی ادعا می‌کند استقلالی است یک عکس بیاورد که حتی برای یک ساعت در نوجوانان استقلال بازی کرده باشد!

معینی در ادامه گفت‌وگویش با ایلنا گفت: واقعا اگر هیات مدیره به این نتیجه برسد که این آقا در سمت خود باقی بماند و در باشگاه استقلال به فعالیت خود ادامه بدهد من با اجازه از وزیر محترم ورزش از سمت خود استعفا می‌دهم و به هیچ وجه حاضر نیستم در جایی که ایشان کار می‌کند باقی بمانم.

مسعود معینی در پاسخ به این سوال که اَیا میان وی و پرویز مظلومی سرمربی استقلال اختلافی وجود دارد گفت: به هیچ وجه با آقای مظلومی اختلافی ندارم می‌توانید این مسئله را از خود ایشان هم سوال کنید. من همیشه خواسته‌ام که ایشان برای منافع تیم از جوانان بیشتر استفاده کند. بازیکنان جوان وقتی به استقلال می‌آیند انگیزه فراوانی پیدا می‌کنند که نتیجه‌اش می‌شود بازیکنی مانند محسن کریمی و یا روزبه چشمی. من حق را به مظلومی می‌دهم ایشان تلاش زیادی برای تیم کرده است و خوشبختانه تیم هم در صدر جدول است. ایشان حق دارد نگران ادامه مسابقات باشد چون کار استقلال برای بقیه بازی‌ها بسیار دشوار است.

وی در پایان گفت: حرف اول و آخر در مورد نفرات تیم را سرمربی می‌زند من هم اگر نظری دادم فقط به فکر منافع باشگاه استقلال هستم و اگر هیات مدیره بپذیرد که بازیکنان مد نظر پرویز مظلومی را جذب بکند من هم به طور حتمخواهمپذیرفت.                                                                    

 

کد خبر : ۳۳۹۸۶۵