خبرگزاری کار ایران

جلالی: آندو بهترین گزینه برای جانشینی نکونام بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نکونام بازیکن فوق‌العاده‌ای برای ما بود و آندو بهترین جانشین برای او می‌تواند باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در جام شهدا اظهار داشت: همان‌طور که از اسم جام پیداست جام شهدا برای ما بسیار حائز اهمیت است و با تمام قوا در این تورنمنت شرکت می‌کنیم تا حدی دین خود را به شهدا ادا کنیم. مقام شهدا بسیار باارزش است. ضمن اینکه حضور در این جام بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برای ما خواهد بود و قطعاً به ما کمک می‌کند تا در شرایط بهتری وارد مسابقات لیگ شویم.

وی افزود: ما با تمام قوا در جام شهدا شرکت کرده و سعی می‌کنیم از تمامی پتانسیل خود بهره برده و بازیکنان جدید را در لیست 18 نفره‌مان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره جدایی نکونام و پیوستن آندو تیموریان به تیمش نیز یادآور شد: نکونام در نیم‌فصل اول بازیکن خوب و فوق‌العاده‌ای برای ما بود و جدایی‌اش برای ما می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد. از این رو باید به سراغ بازیکنی می‌رفتیم تا بتواند جای خالی نکونام را برای ما پر کند. بهترین گزینه آندو تیموریان بود و از مسئولان باشگاه ممنون هستم که این بازیکن را جذب کردند.

جلالی درباره جذب مهدی دغاغله نیز گفت: ما امیدوار هستیم که دغاغله در سایپا به روزهای اوجش برگردد. او از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و با کمترین مبلغ به تیم ما آمد. جذب دغاغله هم فرصتی برای تیم سایپاست تا از یک بازیکن خوب بهره ببرد و هم فرصت خوبی نصیب دغاغله کرده تا توانایی خودش را در تیم ما به نمایش گذاشته و به روزهای اوجش برگردد.

وی درباره دیدار تیم امید مقابل ژاپن نیز اظهار داشت: قطعاً بازی سختی در انتظار تیم امید است. ژاپن در پنج دوره اخیر بدون وقفه راهی المپیک شده و در المپیک قبل نیز به مقام چهارم رسیده است. در حال حاضر آنها سه بازی مقدماتی خود را با تفاضل گل بالا برده‌اند و طبیعی است تیم امید بازی بسیار مشکلی مقابل این تیم پیش رو داشته باشد. بازیکنان ما باید تمام آن چیزی که دارند در این بازی به نمایش بگذارند. ژاپنی‌ها از سال‌ها قبل برای این دوره از بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند در حالی که ما شاید در چند ماه اخیر برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در این مسابقات داشتیم.

 سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: من فکر می‌کنم مربیان تیم امید باید به این تفکر رسیده باشند که در بازی با چنین تیم‌هایی با  یک دفاع بسته و فشرده وارد زمین شویم. بازیکنان ما در حمله و هافبک خیلی خوب هستند، اما در دفاع با مشکلاتی مواجه هستیم که مربیان تیم امید سعی کردند با جابه‌جایی نفرات این ضعف را پوشش دهند. به هر حال همان‌طور که گفتم باید با یک بازی بسته شانس خود را برای پیروزی در این بازی افزایش دهیم. 

کد خبر : ۳۳۹۹۹۳