خبرگزاری کار ایران

تصور نمی‌کردیم به این خوبی نتیجه بگیریم

روشنایی: قرارداد زبیدی را فسخ نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۰۰۶

سرپرست استقلال خوزستان خبر از حفظ نام زبیدی در لیست این تیم داد.

بهمن روشنایی، سرپرست استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا ضمن آرزوی بهبودی برای مهدی زبیدی مهاجم جوان این تیم که با پارگی رباط صلیبی زانو چند ماهی از فوتبال دور خواهد بود گفت: هرچه در توانمان باشد برای مهدی زبیدی انجام می‌دهیم و از هیچ کمک مالی برای درمان او دریغ نمی‌کنیم. زبیدی تا دوسال دیگر با ما قرارداد دارد و ما به این قرارداد پایبند خواهیم بود.

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا هدف استقلال خوزستان، کسب عنوان قهرمانی لیگ یا خیر عنوان کرد: ما از ابتدا به دنبال قهرمانی نبودیم اما وقتی پتانسیل بالای کادرفنی و بازیکنان که اکثر آنها از لیگ یک جذب شده‌اند را دیدیم، برای اهداف بالاتری برنامه ریزی کردیم. قرارداد بازیکنان ما طولانی مدت است. ما به دنبال حفظ این تیم هستیم و  قصد داریم با جذب نفرات جدید در فصل های آتی، تیمی قدرتمند در لیگ داشته باشیم که انشالله بتوانیم پاسخگوی محبت خوزستانی‌ها باشیم.

لازم به ذکر استقلال خوزستان که فصل پیش در آستانه سقوط به لیگ یک قرار داشت، این فصل با جذب بازیکنان جوان بومی و  همچنین با شرایط خوب مالی موفق به کسب عنوان قهرمانی نیم فصل شد و در حال حاضر بالاتر از تیم هایی مانند پرسپولیس، ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی در رده دوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز