خبرگزاری کار ایران

گودرزی: بهزادی اسطوره تیم ملی و پرسپولیس بود

سکوت وزیر ورزش درباره گزارش کمیسیون اصل نود!

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۱۰۴

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید طرح حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی با حضور در مراسم تشییع پیکر مرحوم "همایون بهزادی"، اظها‌ر کرد: این ضایعه را به خانواده‌ و دوستان بهزادی و جامعه ورزش به خصوص فو‌تبا‌ل تسلیت عرض می‌کنم. بهزادی سالیان دراز در سطح اول فو‌تبا‌ل ما بود. مردم از او به عنوان چهره‌ای محبوب و موثر در تیم ‌ملی یاد می‌کنند. بهزادی، اسطوره تیم ‌ملی و پر‌سپولیس بود. بهزادی الگوی خوبی برای جوانان ما بود. او توانایی‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را داشت و امیدوارم که دیگر شاهد این گونه اتفاقات نباشیم. در هفته‌های گذشته بزرگان زیادی را از دست دادیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره این که آیا از پیشکسوتان حمایت مناسبی صورت می‌گیرد یا نه، گفت: تا جایی که در توانمان باشد و قوانین اجازه دهد به پیشکسوتان کمک می‌کنیم، اما محدودیت‌هایی وجود دارد. امیدوارم با بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور حمایت‌های بهتری را از قهرمانان انجام دهیم.

او درباره محدودیت‌های قانونی نیز خاطر‌ نشان کرد: هیچ قانونی در دولت مبنی بر کمک به پیشکسوتان وجود ندارد ولی ما این پیشنهاد را به دولت داده‌ایم و باید در مجلس شورای اسلامی تصویب شود و بودجه جداگانه‌ای را به این موضوع اختصاص دهند. این کار یک تا یک و نیم سال به طول می‌انجامد و امیدوارم پس از آن شرایط برای پیشکسوتان هم بهتر شود.

گودرزی درباره گزارش کمیسیون اصل "90" مبنی بر وجود فساد در فو‌تبا‌ل صحبتی نکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز