خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس صفر – صبا یک؛

دایی برانکو را برد تا قهرمان شود/ دومین جام‌شهدا به کام قمی‌ها

صبای‌قم با برتری بر پرسپولیس عنوان قهرمانی جام شهدا را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار نهایی دومین دوره جام‌شهدا ساعت 16 با قضاوت بابک وسیله‌بر در ورزشگاه شهرقدس آغاز شد که این دیدار یک بر صفر به سود قمی‌ها به پایان رسید تا قمی‌ها عنوان قهرمانی دومین دوره این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

ترکیب‌پرسپولیس: علی محسن‌زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی(اومانیا)، رامین رضاییان، بابک حاتمی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی(خالقی‌فر)، مهدی طارمی(علیپور)، محسن مسلمان، بنگستون(عالیشاه) و فرشاد احمدزاده

ترکیب‌ صبا: حامد لک، امیرحسین صادقی، فیلیپه ماچادو، جهانبخش طاهر، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، ابوالفضل ابراهیمی، اکبر صادقی، پیام صادقیان(کریم اسلامی)، محمد اوسانی(رضایی) و محمد قاضی

دقیقه66 محمد قاضی موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند تا به نوعی از سرخ‌های پایتخت انتقام بگیرد و البته صبا را به کسب عنوان قهرمانی دومین دوره جام شهدا برساند.

صادقیان - اوسانی و لک از صبا و رضاییان- احمدزاده و بنگر از پرسپولیس از داور این دیدار کارت زرد گرفتند و دقیقه 83 کامیابی‌نیا هم کارت قرمز گرفت تا پرسپولیس دقایق پایانی را 10 نفره دنبال کند.

در نخستین دوره جام شهدا تراکتورسازی موفق شده بود با برتری بر استقلال عنوان قهرمانی را کسب کند و حالا صبای قم جام دوم را به خانه برد.

این مسابقه آخرین قضاوت بابک وسیله‌بر در فوتبال بود که وی پس از این بازی با داوری خداحافظی کرد و به همین دلیل از وی تقدیر شد.

کد خبر : ۳۴۱۷۱۱