خبرگزاری کار ایران

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدوارم در نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم/پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

حسین بادامکی معتقد است با اضافه شدن مصدومان، پدیده در نیم فصل دوم بهتر عمل می‌کند.

تیم فوتبال پدیده که در نیم فصل اول نتوانست نتایج چندان مطلوبی به دست آورد در هفته‌ی هجدهم لیگ برتر به مصاف سایپا تیم چهارم جدول می‌رود.

در همین رابطه، حسین بادامکی کاپیتان باتجربه پدیده در مورد وضعیت تیمش به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و در تعطیلات نیم فصل بازیکنان مصدوم به جمع تیم اضافه شدند و تمرین‌های خوبی انجام دادیم و به همین علت امیدوارم در نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم.

بادامکی همچنین راجع به نتایج نه چندان خوب پدیده در نیم فصل اول می‌گوید: متاسفانه در ابتدای فصل چهار ،پنج بازیکن کلیدی تیم مصدوم شدند و  با مشکلاتی که بود نتوانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم .

کاپیتان تیم پدیده در مورد وضعیت مالی این باشگاه و پرداخت قراردادهای بازیکنان گفت: مدیریت باشگاه تا آنجا که می‌توانست به قول‌هایش عمل کرد اما شرایط کار در نیم فصل دوم سخت‌تر است و امیدوارم وضعیت مالی باشگاه بهتر شود.

او همچنین در مورد نیم فصل دوم می‌گوید:  باید سعی کنیم از بازی‌های خانگی حداکثر امتیازها رو کسب کنیم چون در نیم فصل دوم تیم ها خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد وضعیت کنونی این تیم نیز می‌گوید: به نظرم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و از لحاظ تاکتیکی و بدنی و فنی بسیار خوب عمل کرده است امیدوارم پرسپولیس با قهرمانی در این فصل دل هوادارانش را شاد کند.
 

کد خبر : ۳۴۲۳۴۵