خبرگزاری کار ایران

اسپانسر لباس تیم ملی پنجشنبه مشخص می‌شود

ترابیان: ژاپن در فوتسال از ما تقلید می‌کند

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: ژاپن و تایلند سرمایه‌گذاری هنگفتی در فوتسال داشته‌اند و طبیعی است که باید پیشرفت کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان به زودی برای حضور در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا عازم کشور ازبکستان خواهد شد.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به شرایط تیم ملی فوتسال در آستانه این رقابت‌ها گفت: من علاقه‌مند بودم که پیش از اعزام، تیم ملی دو بازی سنگین دوستانه داشته باشد. اما نظر کادرفنی به عنوان تصمیم گیرنده اصلی تیم چیز دیگری بود و آنها نظرشان این بود که همین مسابقاتی که تاکنون تیم انجام داده است کافی است و تنها یک اردو تا قبل از اعزام نیاز دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی وضعیت خوبی دارد و انشالله 7 فوریه به ازبکستان می‌رویم. در مورد بازی ها هم در مرحله گروهی تنها تیم اردن است که برای ما ناشناخته است که البته خوشبختانه روزی که ما بازی اول را برگزار می‌کنیم، آنها قبل از ما بازی دارند و کادرفنی می تواند با تماشای این دیدار به خوبی اردن را آنالیز کند.

ترابیان در ادامه پیرامون همین مساله بیان داشت: طبق بررسی که من روی جدول بازی‌ها داشتم، ما در مرحله اول حذفی احتمالاً باید به مصاف لبنان برویم و بعد از آن در مرحله بعد باید با به احتمال زیاد با ژاپن بازی کنیم که این بازی قطعاً حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی ما در رقابت‌ها خواهد بود که در صورتی که بتوانیم ژاپن را شکست بدهیم انشالله می رویم برای قهرمانی و احتمالاً در فینال باید به مصاف یکی از دو تیم ازبکستان یا تایلند برویم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در مورد پیشرفت چشمگیر دو کشور ژاپن و تایلند در فوتسال و تبدیل شدن این دو تیم به رقبای اصلی ما در آسیا نیز تصریح کرد: شما فقط کافی است تا ببینید که این دو کشور  برای اردوهای تدارکاتی خود کجا رفته‌اند و چه هزینه‌هایی برای توسعه فوتسال خود کرده‌اند. خوب طبیعی است که با این سرمایه‌گذاری هنگفتی که داشته‌اند باید پیشرفت کنند. اما با توجه به نتایج خوبی که تیم ما در رقابت‌های گرند پریکس گرفت، من امیدوارم که باز هم این دوره قهرمان شویم. ما در گرند پریکس یک بازی عالی در برابر کلمبیا انجام دادیم و چون ژاپنی‌ها در فوتسال همیشه چشمشان به ما بوده است، کلی هزینه کردند و با طی کردن یک مسافت طولانی به کلمبیا رفتند تا مثل ما با این کشور بازی کنند.

وی افزود: در جام ملت‌های آسیا مهم‌ترین چیز برای ما این است که اسیر مسائل حاشیه‌ای و شانتاژ ژاپنی‌ها نشویم. مخصوصاً در بحث داوری که یک نماینده از کشور ژاپن در این بخش حضور دارد، نباید اجازه بدهیم اتفاقاتی که در سال 2012 رخ داد تکرار بشود. البته خود من هم به ازبکستان می‌روم، ولی در کل باید روی این مسائل بسیار دقت داشته باشیم.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پایان راجع به وضعیت اسپانسر لباس تیم ملی گفت: روز پنجشنبه ماقصه نهایی برای مشخص شدن اسپانسر لباس تیم ملی برگزار خواهد شد و با باز شدن پاکات شرکت‌های شرکت کننده در مناقصه، معلوم می‌شود چه برندی تهیه لباس تیم ملی را برعهده خواهد داشت. امیدوارم که این بحث هم به خوبی تمام شود و در آینده تیم ملی مشکلی در این زمینه نداشته باشد.

 

کد خبر : ۳۴۳۱۸۰