خبرگزاری کار ایران

هواداران از دیدن بازی پرسپولیس لذت بردند

بزیک: طارمی هنوز بازیکن کاملی نشده است

بازیکن اسبق سرخپوشان گفت: اگر بازی با کیفیت پرسپولیس با نتیجه همراه باشد خیلی بهتر است.

ادموند بزیک، مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تساوی 2-2 پرسپولیس و سپاهان در بازی روز گذشته گفت: بازی واقعاً خوب و جذابی بود، فکر می‌کنم تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند از دیدن این بازی لذت بردند. پرسپولیس در نیمه اول خوب بازی نکرد و بازیکنان خسته به نظر می‌رسیدند، اما در نیمه دوم نحوه بازی تیم تغییر کرد و تیم برتر زمین پرسپولیس بود. البته سپاهان هم در کل بازی نمایش خوبی داشت و در دقایقی از بازی مخصوصاً در نیمه اول تیم برتر زمین بود. سپاهان نشان داد نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده است و به نظرم این تیم به روزهای خوبش برمی‌گردد.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج دیگر تیم ها، پرسپولیس به سه امتیاز این بازی خیلی نیاز داشت، بازیکنان تلاش خود را هم کردند و موقعیت‌های خوبی هم نصیب تیم شد، ولی سه امتیاز بازی مهم بود که متاسفانه از دست رفت.

گلزن اسبق سرخپوشان در واکنش به از دست رفتن موقعیت‌های خوب گلزنی توسط مهدی طارمی و اینکه به نظر وی بازیکن گلزنی نیست بیان داشت: من این حرف را قبول ندارم که طارمی گلزن نیست. کسی که در کوران مسابقات گل زده و الان در صدر جدول گلزنان است را نمی‌شود گفت گل نزن است. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. حتی بازیکنی مثل مسی هم روزی هست که شاید نتواند گل بزند. ولی فکر می‌کنم طارمی سیر پیشرفتش را طی کرده است، البته هنوز بازیکن کاملی نیست ولی در آینده تبدیل به بازیکن کاملی خواهد شد.

بزیک همچنین راجع به جو ورزشگاه نیز گفت: خیلی خوشحالم که برای این بازی این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آمد و همین که راضی به خانه می‌روند و بازی خوبی را دیدند و از بازی پرسپولیس لذت بردند کفایت می کند. البته اگر بازی با کیفیت با نتیجه همراه باشد که خیلی هم بهتر است.

وی در پایان راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ گفت: مسلماً پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. البته بازی های سختی پیش روی تیم است و امتیاز گرفتن از تیم‌های دیگر سخت است. ولی با توجه به کیفیت بازی پرسپولیس و همدلی بازیکنان پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی دارد و امیدوارم به این هدف نیز برسند.

 

کد خبر : ۳۴۳۷۹۸