خبرگزاری کار ایران

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

روی گل اول سپاهان لوبانف باید از دروازه خارج می‌شد/ بچه‌ها بازی را سردرگم شروع کردند

جعفر کاشانی تعطیلی لیگ را دلیل افت تیم‌ها می‌داند و امیدوار است این وقفه‌ها تکرار نشود.

جعفر کاشانی در مورد بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان به خبرنگار ورزشی ایلنا می گوید:  بچه‌ها بازی را سردرگرم شروع کردند اما رفته رفته تیم بهتر شد و توانست بازی را مساوی کند و حتی می‌توانست گل برتری را هم بزند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. تیم سپاهان هم بازی را خوب شروع کرد و پرسپولیس را غافلگیر کرد.

کاشانی‌ ادامه می‌دهد:‌ به نظر در گل اول سپاهان لوبانف باید از دروازه خارج ‌می‌شد که متأسفانه تعلل کرد و پرسپولیس گل خورد.

کاشانی با اشاره به موضوع وقفه طولانی مدت لیگ برتر می‌گوید: به نظرم وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ افتاد باعث شد که تیم‌ها از روند رو به رشد خود فاصله بگیرند و بازیکنان از فرم ایده‌آل خارج شوند.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در مورد استقبال خوب تماشاگران از این بازی گفت: مسئولین باید وضع معیشتی و اقتصادی مردم را ببینند و فکری به حال این مسئله بکنند، اگر بازی‌ها رایگان باشد یا بلیت‌ها با قیمت پایین به فروش برسد 100 درصد استقبال خوبی‌ از بازی‌ها می‌شود. ضمن اینکه پرسپولیس هواداران زیادی دارد و جزو تیم‌های بالای جدول است، بنابراین نمی‌توانیم بگوییم استقبال خوب از بازی دیروز فقط به دلیل رایگان شدن بلیت‌های طبقه دوم است.
 

کد خبر : ۳۴۳۸۴۴