خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده: منتظر گزارش بازی سپاهان و پرسپولیس هستیم

کد خبر : ۳۴۳۹۹۷

رئیس کمیته انضباطی درباره تخلفاتی که در بازی دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در لیگ برتر و نساجی مازندران و نفت آبادان در لیگ دسته اول رخ داد، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره مطالبی که در خصوص تبانی صورت گرفته در دیدار نساجی مازندران و نفت آبادان از سری رقابتهای لیگ دسته اول، گفت: ما نیز از طریق رسانه‌ها و فیلمی که پخش شد، متوجه این موضوع شدیم و تاکنون با توجه به اینکه این بازی در روز گذشته انجام شده است، هنوز گزارشی به کمیته انضباطی درباره تبانی ارسال نشده است و از جزئیات آن بی اطلاع هستیم.

وی افزود: بررسی پرونده‌هایی که در رابطه با تبانی است در صلاحیت کمیته اخلاق بوده و ارتباطی به کمیته انضباطی ندارد. اینکه رئیس سازمان لیگ برتر اعلام کرده بررسی این پرونده بر عهده کمیته انضباطی است باید بگویم شاید منظور ایشان رسیدگی رکن قضایی بوده و اگر موضوعی به عنوان تبانی مطرح شده است باید گزارشش به کمیته اخلاق ارجاع شود . ضمن اینکه اگر به ما شکایتی در این خصوص واصل شود، در اختیار این کمیته می‌گذاریم. در واقع موضوعی مانند تبانی نیاز به شکایت ندارد و راسا مقامات اجرایی می توانند به آن رسیدگی کنند.

رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره تخلفاتی که در بازی دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر رخ داد، گفت: برخی از مطبوعات راجع به حوادث روز گذشته سپاهان و پرسپولیس مطالبی را مطرح کرده‌اند که باید بگویم هنوز گزارش بازی از سوی مسئولین برگزار کننده این رقابت و داور به دستمان نرسیده است. ضمن اینکه این دیدار ناظر انضباطی نداشته و هر زمان که سازمان لیگ و سایر مقامات درخواست ناظر کنند، همکاران ما آمادگی این را دارند که همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز