خبرگزاری کار ایران

سرپرست نفت در گفت‌وگو با ایلنا

ایرانیان: بهانه دست عرب‌ها نمی‌دهیم

سرپرست تیم نفت گفت: تمام تلاشمان را کرده‌ایم که کاروان الجیش در ایران مشکلی نداشته باشد.

بعد از حاشیه‌سازی‌های چند وقت اخیر کشورهای عربی به سرکردگی عربستان و تحت فشار گذاشتن کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گرفتن میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از نمایندگان فوتبال کشورمان. امشب تیم الجیش قطر  به عنوان اولین تیم عربی برای بازی با نفت تهران وارد کشورمان خواهد شد.

در همین رابطه، رحیم‌علی ایرانیان، سرپرست تیم نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با تشریح برنامه اقامت الجیش در تهران گفت: الجیشی‌ها امشب به تهران می‌آیند و در مدتی که در تهران هستند در هتل پارسیان آزادی اقامت خواهند داشت. البته چند تن از مدیران بلند پایه این تیم قبل از کاروان بازیکنان و کادرفنی الجیش به تهران آمده‌اند و جلسه‌ای را با این افراد برگزار کرده‌ایم.

وی در ادامه راجع به برنامه‌های باشگاه نفت برای جلوگیری از هرگونه بهانه‌تراشی عرب‌ها در زمینه میزبانی کشورمان بیان داشت: به هر حال ما به همه مسائل واقف هستیم و در همین رابطه هم تمام تلاشمان را برای اینکه کاروان الجیش در ایران مشکلی نداشته باشد انجام داده‌ایم. البته همه امور در اختیار ما نیست و دوستان ما در نیروی انتظامی نیز قطعاً از حساسیت موضع خبر دارند و در این راه به ما کمک خواهند کرد. البته همه می‌دانند که کشور ما امنیت کامل دارد و این کشورهای عربی بودند که در مناقشه اخیر شلوغ کاری کرده‌اند. ولی به هر حال ما مطمئن هستیم الجیشی‌ها اقامت خوبی در ایران خواهند داشت و بهانه‌ای هم دست عربها نخواهیم داد.

ایرانیان در پایان راجع به شرایط تیم نفت نیز گفت: خدا را شکر اوضاع تیم خیلی خوب است و در این چند روز هم تیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته است. خوشبختانه مصدمان تیم هم رسیده‌اند و مشکلی برای بازی نخواهند داشت. الجیش تیم بسیار قدرتمندی است که نسبت به سال قبل بسیار تغییر کرده است. ولی ما امیدوار هستیم که با تلاش کادرفنی و بازیکنان بتوانیم با شکست این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

 

کد خبر : ۳۴۴۸۵۲