خبرگزاری کار ایران

خود طارمی می‌تواند پنالتی‌ها را بزند

پیوس: پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیا را کسب کند

فرشاد پیوس ذوب‌آهن - پرسپولیس را جذاب‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر می‌داند.

فرشاد پیوس در مورد کیفیت بازی دیروز پرسپولیس و ذوب‌ آهن به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: به نظر من بهترین بازی این هفته لیگ، بازی پرسپولیس و ذوب آهن بود. هر دو تیم بالای جدول هستند و برای سه امتیاز به زمین آمده بودند و تماشاگران بازی زیبایی را دیدند.

پیوس ادامه داد: مشخص بود که تیم‌ها از یکدیگر شناخت کافی داشتند، گل محمدی و برانکو با تفکر عالی وارد زمین شدند و هر دو تیم خوب و رو به جلو حرکت می‌کردند و معلوم بود که برنامه‌ریزی خوبی انجام دادند. به نظر من جزو بهترین بازی‌های لیگ بود که تماشاگران لذت بردند و مربیان هم می‌توانند درس‌های زیادی از این بازی بگیرند.

او در مورد از دست دادن پنالتی‌های پرسپولیس در طول فصل گفت: باید تمرینات بیشتری روی پنالتی زدن انجام بدهند و روی زدن این ضربات تمرکز بالایی داشته باشند. به نظر من خود مهدی طارمی می‌تواند پنالتی‌ها را بزند، درست است که طارمی هم پنالتی از دست داده است ولی این دلیل قانع کننده‌ای نیست چون بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال هم پنالتی از دست می‌دهند.ضمن اینکه محسن بنگر می‌تواند پنالتی‌ زن اول پرسپولیس باشد.

 بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد تعویض‌هایی برانکو گفت: طبیعی بود که برانکو دست به چنین تعویض‌هایی بزند چون تبریزی و حسن زاده در ارسال توپ و ایجاد موقعیت خیلی خوب عمل کردند در آخر دیدیم که روی یک ارسال و اشتباه مدافعان پرسپولیس ذوب آهن به گل رسید، البته یحیی گل محمدی هم خوب کار کرد و تعویض‌های درستی انجام داد.

پیوس در پایان گفت: بچه ها خوب و رو به جلو بازی می‌کنند و اگر از حاشیه ها دور باشند می‌توانند سهمیه آسیا را کسب کنند و نیم نگاهی هم به قهرمانی داشته باشند.

 

کد خبر : ۳۴۵۱۶۶