خبرگزاری کار ایران

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایلنا:

با دیدن بازی استقلال اذیت شدم/بازیکنان بی‌تفاوت بودند

پیشکسوت استقلال گفت: به مربیان و بازیکنان استقلال اهواز به خاطر بازی شجاعانه‌ای که دیروز انجام دادند تبریک می‌گویم.

منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به تساوی روز گذشته استقلال تهران در برابر هم نام اهوازی خود گفت: بازی بسیار بدی بود. به نظر من بعد از بازی ذوب‌آهن و در این فاصله چند روزی که به بازی با استقلال‌‌اهواز باقی مانده بود، کادرفنی و بازیکنان اصلاً به این مسابقه فکر نکرده بودند. به خاطر همین هم یک بازی بسیار پر اشتباه را از بازیکنان دیدیم و شانس آوردند که نباختند.

وی ادامه داد: این خیلی بد است که آدم برای رقیب و حریف خودش احترام قائل نباشد و آن را دست کم بگیرد. من دیروز از دیدن بازی استقلال اذیت شدم و واقعاً بازی بسیار بدی بود.

کارشناسان معتقدند که استقلال در بازی مقابل تیم انتهای جدولی استقلال اهواز به همان شیوه‌ای بازی کرد که هفته گذشته در اصفهان مقابل تیم مدعی ذوب‌آهن بازی کرده بود. پورحیدری در همین رابطه اظهار داشت: بازی هفته پیش برابر ذوب‌آهن سخت و سنگین بود  و امتیازی که در اصفهان کسب شد، برای تیم خوب بود. البته در آن بازی هم ذوب‌آهن می توانست برنده بازی باشد. اما دیروز شرایط فرق داشت. من هیچ چیزی از بازیکنان ندیدم. همه بی‌تفاوت بودند و خودشان را از پیش برنده می‌دانستند. من به مربیان و بازیکنان استقلال اهواز به خاطر بازی شجاعانه ای که انجام دادند هم تبریک می‌گویم. بازیکنان ما فکر می‌کردند چون حریف ته جدول است بازی را راحت می‌برند و برای همین بی‌تفاوت بودند، اما جونان استقلال اهواز با جان و دل برای تیمشان بازی کردند.

وی راجع به دلیل بی‌تفاوتی بازیکنان استقلال و اینکه آیا بحث مشکلات مالی در این بی‌تفاوتی موثر بوده است یا خیر نیز عنوان کرد: مشکلات مالی که قبل از این بازی حل شده بود و بازیکنان از باشگاه چک قسمتی از مطالباتشان را گرفته بودند. این بی‌تفاوتی صرفاً به دلیل دست کم گرفتن حریف بود و از نظر من چیزی به جز این نبوده است.

سرپرست سابق استقلال همچنین در مورد بازی های باقی مانده و راه سخت پیش روی استقلال تصریح کرد: نتیجه بد دیروز باید جبران شود و بازیکنان مسلماً باید در بازیهای بعدی جبران کنند. استقلال تا اینجای فصل خوب بوده و صدرنشینی تیم بدون دلیل نیست. اما بازی‌های باقی مانده سخت است و نباید نسبت به آنها بی‌تفاوت بود.

وی در پایان راجع به شرایط خودش و بازگشت احتمالی به نیمکت استقلال نیز گفت: شکر خدا شرایطم بهتر شده است و تلاش می کنم تا بتوانم در آینده مجدداً در کنار تیم باشم تا باز هم به استقلال کمک کنم.

 

کد خبر : ۳۴۵۲۷۷