خبرگزاری کار ایران

در دو بازی اخیر بازیکنان از جان مایه گذاشتند

مهاجری: برد برابر تراکتور وقتی ارزش پیدا می‌کند که صبا را هم شکست بدهیم

سرمربی تیم پدیده گفت: بازی با تراکتور هر چه بود برای ما گذشت و دیگر به آن بازی فکر نمی‌‌کنیم.

رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده مشهد که تیمش در دو بازی اخیر خود با کسب دو پیروزی، 6 امتیاز کسب کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی گذشته پدیده برابر تراکتورسازی گفت: بازی که خیلی خوب بود، اما هرچه که بود دیگر گذشت و ما به بازی‌های گذشته فکر نمی‌کنیم. در این دو دیدار بچه ها از جان مایه گذاشتند و با همه وجود تلاش کردند، ولی از بعد از بازی دیگر به دیدار این هفته برابر صبا فکر می‌‌کنیم.

مهاجری در ادامه راجع به بازی تیمش برابر صبا در هفته بیستم اظهار داشت: صبا تیم خوبی است و جایگاه خوبی در لیگ دارد. ضمن اینکه از بازیکنان و کادرفنی خیلی خوبی هم بهره می‌‌برد و پتانسیل این را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. قطعاً در برابر صبا کار سختی را پیش رو خواهیم داشت، اما ما در این بازی چاره‌‌ای جز بردن نداریم و همانطور که دو بازی سخت قبلی را بردیم، اگر می‌‌خواهیم شرایطمان در جدول بهبود پیدا کند، باید سه امتیاز این بازی را هم بگیریم. بردی که برابر تراکتور کسب کردیم در شرایطی برای ما ارزش پیدا می‌‌کند که بتوانیم صبا را هم شکست بدهیم و از همین رو تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد شرایط فعلی پدیده و همچنین مصدومیت یونس شاکری و احتمال رسیدن وی به بازی هفته بیستم گفت: شرایط خدا را شکر خوب است. امروز هم در سالن بدنسازی تمرین کردیم و یونس شاکری هم در کنار بازیکنان تمرین کرد. فردا در تمرین اصلی باید وضعیت او چک شود تا ببینیم چه خواهد شد. به غیر از او هم مصدوم دیگری در تیم نداریم.

 

کد خبر : ۳۴۵۶۸۸