خبرگزاری کار ایران

افشارزاده عنوان کرد:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشان از آگاهی آنان دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۲۰۹

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب را نشان از آگاهی بالای مردم دانست.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده امروز پنج شنبه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت وگو با خبرنگاران افزود: خوشحال هستم که هر ساله مراسم راهپیمایی 22 بهمن بهتر از سال قبل برگزار می شود.

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در اینگونه مراسم ها نشان از آگاهی مردم نسبت به مسایل انقلاب و ایران دارد. مردم به انقلاب اعتقاد قلبی دارند و باید به آنان تبریک گفت.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات هفتم اسفندماه نیز گفت: به عنوان یک ایرانی و عضوی از خانواده بزرگ ورزش از مردم به ویژه هوادران استقلال تهران درخواست می کنم در انتخابات پیش رو شرکت کنند و به نمایندگان مورد اعتماد خود رای دهند. وظیفه همه شرکت در انتخابات است.

افشارزاده درباره تقارن دهه فجر امسال با پیروزی ایران در برجام نیز گفت: این موفقیت و همزمانی آن با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استثنایی است و یک کار بزرگ بین المللی است که به اقتدار جمهوری اسلامی ایران نیز کمک می کند. به همه عزیران زحمت کش در مذاکرات تبریک می گویم.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) در تهران همزمان با سایر شهرهای کشور آغاز و سیل جمعیت مشتاق به سمت میدان آزادی روان هستند.

ورزشکاران نیز در کنار سایر مردم با حضور در این راهپیمایی با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه برگزار می شود، تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز