خبرگزاری کار ایران

آذری: استقلال اهواز تیم شایسته‌ای است/از بازی با پرسپولیس درس گرفتیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: من اعتقاد دارم که استقلال اهواز حریف سختی برای ما خواهد بود.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که بعد از بازی این تیم مقابل پرسپولیس دچار افت قند خون شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به شرایط خودش گفت: خدا را شکر حالم خوب است. در اواخر بازی به دلیل فشار و استرس کمی دچار افت قند خون شدم. بخاطر همین هم چند روزی استراحت کردم و الان هم خوشبختانه مشکلی نیست.

آذری در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن و بازی این تیم برابر استقلال هواز نیز گفت: استقلال اهواز تیم شایسته‌ای است. آقای بختیاری‌زاده در این مدت که مجدداً به این تیم برگشته است، به خوبی نقاط ضعف تیمش را برطرف کرده و دیدیم که در بازی مقابل استقلال تهران هم مستحق برد بودند. ضمن اینکه بازی در اهواز است و هواداران استقلال اهواز هم به خوبی تیمشان را حمایت خواهند کرد و بخاطر همین مسائل من اعتقاد دارم که استقلال اهواز حریف سختی برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم ما هم در این هفته تمرینات خوبی را انجام داده است و بچه ها همگی در شرایط خوبی قرار دارند. یحیی گل‌محمدی و بازیکنان همگی از بازی برابر پرسپولیس درس‌های خوبی گرفتند و به این باور رسیدیم که هر بازی سختی خاص خودش را خواهد داشت و با توجه به همین قطعاً بازیکنان مقابل استقلال اهواز بدون توجه به جایگاه این تیم در جدول با همه وجود تلاش خواهند کرد و امیدوارم که بتوانیم در این بازی پیروز از زمین خارج شویم.

مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی همچنین راجع به تساوی این تیم برابر پرسپولیس نیز عنوان کرد: در برابر پرسپولیس خودمان شرایط را سخت کردیم و بازی برای ما خراب شد. متاسفانه بازیکنان خط دفاعی و هافبک ما اسیر بزرگی نام پرسپولیس شده بودند و با اعتماد به نفس بسیار پایینی بازی کردند و این باعث شد تا پرسپولیس کنترل بازی را در دست بگیرد. در این دیدار انگیزه پرسپولیسی‌ها بیشتر از ما بود و آنها قصد داشتند چند شکستی را که در دو فصل اخیر برابر ما داشتند جبران کنند. ولی خدا را شکر بچه‌ها تا آخر جنگیدن و خوشحالم که توانستیم از این بازی دشوار یک امتیاز کسب کنیم.

 

 

کد خبر : ۳۴۶۴۳۵