خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن از استقلال بهتر بود

بختیاری‌زاده: بعضی از بازیکنان ما در لیگ جوانان هم بازی نکرده‌اند

سرمربی استقلال اهواز گفت: در ابتدای فصل تنها سه روز وقت داشتم تا تیم را ببندم و طبیعتاً نمی‌توانستم در آن زمان دنبال پیدا کردن بازیکنان جوان بروم.

سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی تیم استقلال اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تساوی روز گذشته تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به اینکه بازی در اهواز بود و ما هم در جدول موقعیت خوبی نداریم، باید پیروز می‌شدیم و از این جهت شاید نتیجه مساوی برای ما خوب نبود. اما از آنجایی که تیم ما بسیار جوان است و حریف هم تیم قدرتمندی مانند ذوب‌آهن بود، یک امتیاز این بازی بسیار برای ما ارزشمند بود.

وی ادامه داد: بعضی از بازیکنان تیم من حتی سابقه بازی در لیگ جوانان کشور را هم ندارند و به خاطر همین است که می‌گویم مساوی برابر ذوب‌آهن با ارش بود. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی بود که فوتبال به مراتب بهتری نسبت به استقلال تهران بازی می‌کرد و من به آقای گل‌محمدی بخاطر داشتن این تیم تبریک می‌گویم. این تیم تا دقیقه 70 بازی بهتری را نسبت به ما رائه داد، اما در بیست دقیقه آخر ما توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و در آخر هم با گل دقایق پایانی از یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک امتیاز را گرفتیم.

بختیاری‌زاده پیرامون همین مساله گفت: ما هفته پیش در برابر استقلال هم در ورزشگاه آزادی خیلی خوب بودیم و باید آن بازی را می‌بردیم. خود من 30  سال فوتبال بازی کردم و بارها در این مدت برای بازی به استادیوم آزادی رفتم و می‌دانم که  جو این ورزشگاه روی تیم‌های دیگر بسیار اثر می‌گذارد، اما جوانان من در بازی برابر استقلال بدون هیچ مشکلی مقابل یکی از مدعیان لیگ بازی کردند و باید پیروز از زمین بیرون می‌آمدند که متاسفانه اینگونه نشد.

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که چرا پیش از شروع لیگ برای بستن تیمش به سراغ جوانان بومی استان نرفته است تصریح کرد: در ابتدای فصل تنها سه روز وقت داشتم تا تیم را ببندم و طبیعتاً نمی‌توانستم در آن زمان دنبال پیدا کردن بازیکنان جوان خوزستان بروم. مجبور بودیم که در آن مقطع تیم را به آن صورت ببندیم. ولی در تعطیلات نیم فصل با کمک آقای یعقوبی مدیرعامل باشگاه استعدادیابی خوبی را انجام دادیم و توانستیم جوانان مستعدی را جذب کنیم. در نیم فصل زمانی که تیم‌های دیگر در کیش و ترکیه اردو زده بودند ما دنبال پیدا کردن استعدادهای جوان خوزستان در شهرهای مختلف بودیم و حالا شما ثمره تلاش‌های  آن زمان ما را در تیم می‌بینید.

وی در پایان گفت: برعکس نیم فصل اول، در حال حاضر شرایط خوبی در باشگاه داریم و به خاطر همین لازم می‌دانم که از مدیرعامل باشگاه آقای یعقوبی که در این مدت تلاش زیادی برای بهتر شدن اوضاع تیم کرده است تشکر کنم و امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ بتوانیم از اعتبار استقلال اهواز دفاع کنیم.

 

کد خبر : ۳۴۶۸۳۹