خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا؛ آغاز مرحله یک هشتم نهایی

جنگ نفتکش‌ها در پاریس

لیگ قهرمانان اروپا بعد از وقفه‌ای چند ماهه از فردا شب با برگزاری دو دیدار از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مجدداً از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در مهم‌ترین بازی از اولین شب دور رفت، دو تیم پاریسن ژرمن فرانسه و چلسی انگلستان در پارک دوپرنس شهر پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا ضمن تکرار مصاف نیمه‌نهایی فصل گذشته، برای صعود به جمع هشت تیم پایانی این فصل تلاش کنند.

در مدت تعطیلات مسابقات، دو تیم وضعیتی کاملاً متفاوت نسبت به هم را تجربه کرده‌اند. پاریسی‌ها با ادامه روند باثبات و موفق خود در صدر جدول لوشامپیونه قرار دارند و تقریباً از حالا می‌توان آنها را فاتح مجدد لیگ فرانسه دانست. ضمن اینکه با توجه به نتایج خوبی که کسب کرده‌اند، قرارداد لورن بلان نیز از سوی مدیران قطری پی اس جی تمدید شده است.

اما در سوی دیگر میدان، چلسی بعد از اخراج خوزه مورینیو و آمدن دوباره گاس هیدینک به استمفورد بریج، همچنان وضعیتی بحرانی را تجربه می‌کند و با گرفتن نتایجی سینوسی، نه تنها شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است، بلکه بخت کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان هم برای آن ها تا حدود زیادی رنگ باخته است و تنها راه حضور دوباره آبی‌ها در فصل بعد لیگ قهرمانان، با موفقیت طی کردن مسیر سخت و دشوار این فصل مسابقات است. جایی که در اولین گام از مرحله حذفی آن باید حریف قدرتمندی مانند پاریسن ژرمن را شکست بدهند. حریفی که با رهبری زلاتان ابراهیموویچ در درون زمین، قطعاً مانعی بسیار سخت برای آبی‌های لندنی خواهد بود.

لازم به ذکر است که در دیگر بازی این شب، دو تیم بنفیکای پرتغال و زنیت روسیه در ورزشگاه دراگائو شهر لیسبون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ضمن اینکه دو بازی نیز در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و باقی دیدارهای این مرحله نیز هفته بعد پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۴۷۲۵۷