خبرگزاری کار ایران

قالیباف: آمادگی اسپانسرینگ استقلال و پرسپولیس را داریم

شهردار تهران گفت: شهرداری این آمادگی را دارد تا اسپانسر استقلال و پرسپولیس شود اما این موضوع یک شرط دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم واگذاری دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به باشگاه‌‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری تهران در 10 سال اخیر یکی از کارنامه‌های موفقش توجه ویژه به ورزش بوده است. اقدامات خیلی خوبی در این زمینه انجام دادیم از جمله اینکه بیش از 800 زمین چمن در تهران احداث کردیم.

وی افزود: در لیگ‌های سال‌های قبل کمک‌هایی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داشتیم که در آن مقاطع این دو باشگاه نتایج نسبتا خوبی گرفتند ضمن اینکه 3 ورزشگاه خوب در تهران احداث شد و همانطور که مطلع هستید اخیرا دو ورزشگاه را به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اهدا کردیم.

شهردار تهران گفت: شهرداری این آمادگی را داشته و دارد که به عنوان اسپانسر دو باشگاه نیز فعالیت کند. می‌توانیم اسپانسر همزمان دو باشگاه شویم مگر اینکه یکی از باشگاه‌ها خودش تمایل نداشته باشد این اتفاق بیفتد. این امر کاملا منطقی است چرا که دو باشگاه تهرانی هستند و ما هم به عنوان شهرداری تهران آمادگی اسپانسری آنها را داریم.

قالیباف در پاسخ به این سوال که آیا او استقلالی است چرا که پیراهن استقلال را بالا برده، یادآور شد: من به عنوان شهردار تهران هر دو تیم را دوست دارم. علاقه‌ من به این دو تیم به یک اندازه است اما در صحبتی که با مظلومی داشتم به او گفتم من دوران جوانی‌ام را در تیم ابومسلم بودم و به همین خاطر این تیم مشهدی در قلب من است.

وی با تاکید بر اینکه فوتبال در تهران باعث می‌شود خیلی از نوجوانان و جوانان اوقات فراغت خود را در کنار این ورزش سپری کنند، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که باعث شد ما به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس استادیوم بدهیم اهمیت دادن به نوجوانان و جوانان است. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان برای جوانان و نوجوانان اوقات فراغت سالم در نظر گرفت، بودن آنها در کنار ورزش است.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند بازی‌های خود را در ورزشگاه‌های امام رضا و شهید کاظمی برگزار کنند، گفت: بله، هم پرسپولیس و هم استقلال می‌توانند غیر از اینکه تمرینات خود را در این ورزشگاه‌ها برگزار کنند مسابقاتشان را نیز به این ورزشگاه‌ها انتقال دهند.

قالیباف در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا او با استعفای شهردار منطقه 2 موافقت خواهد کرد یا خیر، گفت: همین که یک فرد مسئول به خاطر مشکلاتی که وجود داشته حاضر به استعفا شده است خودش قابل تقدیر است. جدا از بحث قانونی که باید گفت استعفای این شخص واقعا جای تقدیر دارد، ما در شهرداری استعفای او را بررسی خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا او به تیم امید کمک کرده است یا خیر، گفت: تقریبا کمکی انجام شده است.

 

کد خبر : ۳۴۷۲۸۳