خبرگزاری کار ایران

کمیته نقل و انتقالات مسئول نتایج ضعیف استقلال است

روشن: نباید از استقلال به تندی انتقاد کنیم

روشن معتقد است تنها مسئول نتایج ضعیف استقلال کمیته نقل و انتقلات این تیم است.

حسن روشن در مورد بازی دیروز استقلال تهران و نفت تهران به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: استقلال بسیار بی‌برنامه و بی‌هدف کار کرد. فوتبال را نمی‌شود بدون برنامه‌ریزی بازی کرد. استقلال به شکلی بازی کرد که امکان داشت حتی در دقایق آخر نفت گل دوم را هم بزند. استقلال برنامه‌ خاصی برای زدن گل مساوی و پیروزی نداشت.

روشن در مورد صحبت‌های مظلومی در مورد داوری این بازی گفت: من هم معتقدم که جلال حسینی خطای هند انجام داد و داور باید پنالتی می‌گرفت اما ما این صحنه را بارها از تلویزیون می‌بینیم و می‌فهمیم که پنالتی بوده است، ممکن است زاویه‌ داور به شکلی بوده که نتوانسته صحنه‌ خطا را ببیند.

پیشکسوت استقلال در مورد شعارهایی که هواداران استقلال علیه افشارزاده می‌دادند نیز گفت: بزرگترین کاری را که یک مدیرعامل می‌توانست برای یک باشگاه انجام بدهد امروز افشارزاده انجام داد. افشارزاده از چند وقت قبل در مورد شکل‌گیری آکادمی استقلال با من صحبت کرده بود من هم به او گفته بودم که آکادمی باید ورزشگاه داشته باشد که خوشبختانه او پیگیر کارهای ورزشگاه بود و امروز هم این امر مسجل شد و دو تیم استقلال و پرسپولیس دارای ورزشگاه اختصاصی شدند.

او ادامه داد: با یک شکست نباید به این شکل از تیم انتقاد کرد. نباید از استقلال به تندی انتقاد کنیم. استقلال هواداران بسیار خوبی دارد، استقلال یک بار به دسته سه رفته است اما همان موقع هم هواداران از استقلال حمایت کردند. من دو ماه پیش گفته بودم که استقلال منتظر طوفان داخلی باشد و امروز می‌بینیم که این طوفان اتفاق افتاده است و به نظر من هیچکس جز مسئول کمیته نقل و انتقلات این بلا را سر استقلال نیاورده است. کسانی در نتایج استقلال مقصرند که بدون پول و با چک بازیکن آوردند و تیم را ساختند. الان هم لابد می‌گویند چون ما در کنار تیم نیستیم استقلال نتیجه نمی‌گیرد که این حرف غیر منطقی است.

کد خبر : ۳۴۷۳۴۹