خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

تمرین ریکاوری استقلال بعد از شکست مقابل نفت تهران از ساعت 15:10 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، شکست استقلال در بازی با نفت تهران حال و هوای خاصی به تمرین داده بود. اکثر بازیکنان امروز کمتر با هم شوخی می کردند و با چهره ای ناراحت تمرینات را دنبال می کردند.

پرویز مظلومی پیش از تمرین حدود 45 دقیقه بازیکنان را در رختکن جمع کرد و با آنها در مورد عملکردشان در بازی با نفت تهران صحبت کرد.

 خسرو حیدری بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خود امروز برای دومین بار در تمرین استقلال حاضر شد و البته به صورت اختصاصی دور زمین دوید. او بعد از مدتی محل تمرین را ترک کرد و به فیزیوتراپی پرداخت.

 بازیکنانی که در بازی روز گذشته در ترکیب اصلی بودند 20 دقیقه دور زمین دویدند و به استخر و سونا رفتند و سایر بازیکنان زیرنظر کادرفی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

 خدایی مدیراجرایی باشگاه امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد و پیگیری ممنوع الخروج بودن بازیکنان استقلال بود.  استقلال قرار است در نوروز 95 اردویی چند روز برگزار کند و به همین دلیل باید مشکل ممنوع الخروج بودن بازیکنان حل شود.

 پرویز مظلومی امروز با لباس ورزشی در زمین شماره 2 حاضر شد و از دور نظاره گر تمرینات شاگردشان بود. او چند دقیقه ای با صالح و قربانعلی پور دستیاران خود در مورد وضعیت تیم صحبت کرد.

 بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی مقابل نفت حضور نداشتند به تمرینات اختصاصی پرداختند در طول فوتبال تحت فشار میلاد شعبانلو مصدومیتی جزیی پیدا کرد و بعد از آن به تمرینات خود ادامه داد.

کد خبر : ۳۴۷۴۰۷