خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال نیاز به یک مدیریت منسجم دارد

عباسی: موضوعی که بخاطرش از راه‌آهن شکایت کردیم نمونه بارز فساد است

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: تا زمانی که همدلی در فوتبال ما وجود نداشته باشد، از شرایط بد فعلی خارج نخواهیم شد.

محمدرضا عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج خوب این تیم در دور برگشت لیگ برتر گفت: خدا را شکر به دلیل برنامه‌ریزی مناسبی که داشتیم، توانستیم با اضافه کردن چند بازیکن جدید و خارج کردن اسم چند بازیکن از فهرست تیم که دلشان با ما نبود، با ایجاد همدلی تیم را از شرایط بحرانی خارج کنیم. نتایجی هم که تا اینجای مسابقات در دور برگشت کسب کرده‌ایم، مثبت و قابل قبول بوده است. در چهار بازی اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم و همانطور هم که قبلاً هم گفته بودم در نیم فصل دوم متحول می‌شویم، این اتفاق افتاد و مطمئن هستم در ادامه بهتر هم خواهیم شد و به هدف اصلی‌مان در این فصل که باقی ماندن در لیگ است می‌رسیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان همچنین راجع به بازی این هفته این تیم برابر رقیب همشهری خود یعنی پدیده مشهد گفت: هر دو تیم مشهدی هستند و جدا از رقابتی که در زمین داریم، بیرون از زمین همه با هم رفیق و دوست هستیم. من امیدوارم بازی خوبی باشد و نتیجه خوبی هم در این بازی رقم بخورد. همه تمرکز ما روی کسب سه امتیاز بازی است و تلاش می کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. ولی فارغ از این امیدوارم بازی خوبی شود تا مردم مشهد از دیدن آن لذت ببرند.

عباسی در ادامه راجع به شکایت باشگاه سیاه‌جامگان از تیم راه‌آهن به دلیل اعتراض به فسخ قرارداد محسن ایران‌نژاد عنوان کرد: ما در مدت زمان قانونی تعیین شده اعتراضمان را به فدراسیون و کمیته انضباطی تحویل دادیم و الان هم منتظر هستیم تا نتیجه را به ما اعلام کنند.

وی در واکنش به صحبت‌های شهنازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ که گفته بود تخلفی در فسخ قرارداد ایران‌نژاد رخ نداده است اظهار داشت: ایشان در پرونده فرید کریمی هم که ما از باشگاه صبا شکایت کردیم معتقد بود تخلفی صورت نگرفته است. اما معلوم نشد چرا بازیکن تا نیم فصل محروم شد. ما هنوز هم در استیناف پیگیر شکایت‌مان از باشگاه صبا هستیم. البته طبیعی است که شهنازی از عملکردش دفاع کند و این حرف‌ها را بزند. ما که دم از پاک شدن فساد از فوتبال می‌زنیم و مدعی مبارزه با فساد هستیم، باید بدانیم که این مسائل خودش نمونه بارز فساد است و باید با این قبیل مسائل مبارزه و با عاملان آن برخورد شود. در هر صورت ما پیگیر شکایت‌مان هستیم و انتظار داریم به آن رسیدگی شود، حالا دیگر نتیجه هرچه بود ما هم تمکین می‌کنیم.

مدیرعامل تیم مشهدی در خصوص وضعیت آشفته فدراسیون فوتبال و اتفاقات اخیر نیز تصریح کرد: متاسفانه فدراسیون درگیر آشفتگی و پریشانی زیادی است که این به هیچ وجه برای فوتبال ما خوب نیست. فدراسیون اسیر بی‌نظمی شده است و همدلی مناسبی در فدراسیون وجود ندارد. همه ما باید دست به دست هم بدهیم و به فدراسیون و آقای کفاشایان کمک کنیم تا از شرایط فعلی خارج شوند. احساس می‌کنم همه نیروها در حال خنثی کردن هم هستند و تا زمانی که اوضاع به همین منوال باشد، قطعاً در فوتبال پسرفت خواهیم کرد و روز به روز از سطح اول فوتبال آسیا بیشتر فاصله خواهیم گرفت.

عباسی ادامه داد: باید همه کمک کنند تا انتخابات با قدرت برگزار و بهترین فرد برای فوتبال انتخاب شود. بعد هم هر کسی که انتخاب شد، چه کفاشیان بود چه فرد دیگری، باید همه از او حمایت کنیم تا فوتبال‌مان پیشرفت کند. اگر قرار باشد در دوره بعد هم شرایط فعلی برقرار باشد، قطعاً به بیراهه خواهیم رفت.

وی در پایان گفت: به هرحال امیدوارم هرچه زودتر مشکلات فدراسیون فوتبال برطرف شود و با روی کار آمدن یک مدیریت منسجم و با همدلی همه اهالی فوتبال، شاهد روزهای بهتری در فوتبال کشورمان باشیم.

 

 

کد خبر : ۳۴۷۵۸۷