خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفت‌وگو با ایلنا:

نبود فرزاد باهر به تیم ملی آسیب نمی‌زند/فضای ورزش المپیکی است

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: ثبات مدیریت در ورزش مهمترین اصل برای موفقیت است.

فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیر بازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به مصدومیت فرزاد باهر ارسباران ملی پوش شمشیربازی که در جریان بازی فوتبال آسیب دیده است، گفت: دیگر چه کاری می‌شود کرد، اتفاقی است که افتاده. البته این مساله آسیبی به تیم ملی نمی‌زند و بقیه افراد حاضر در تیم ملی به مسابقات بین‌المللی پیش رو اعزام می‌شوند. خود فرزاد باهر هم این روزها درگیر فیزیوتراپی است و تا حدود زیادی بهتر شده است. ضمن اینکه در اردوهای بعدی هم حاضر خواهد بود.

باقرزاده در مورد اختلافات میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و همچنین بحث المپیکی نبودن فضای ورزش عنوان کرد: من تا کنون هیچ اختلافی میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ندیده‌ام  و به نظرم همه چیز خوب است. هم وزارت و هم کمیته ملی المپیک هر دو به خوبی از فدراسیون‌ها حمایت می‌کنند. البته شاید اختلافات جزئی در زمینه بودجه و خزانه‌داری مطرح باشد، اما این مسائل خللی در روند کمک به فدراسیون‌ها ایجاد نکرده است.

وی ادامه داد: خود ما در فدراسیون شمشیربازی طبق تفاهم نامه‌ای که با وزارت ورزش داشته‌ایم، هر ماه پولی را که باید به ما پرداخت می‌شده را دریافت کرده‌ایم و کمیته ملی المپیک هم هر زمان که بودجه‌ای گرفته، سهم ما را پرداخت کرده است.

باقرزاده گفت: البته ما در فدراسیون هم هیچ وقت گله‌ای از کم و کاستی‌ها نداشته‌ایم، ولی در کل به نظرم اوضاع خوب است و همه مسئولان در وزارت و کمیته ملی المپیک تلاش خود را برای کمک به فدراسیون‌ها انجام می‌دهند.

باقرزاده در پایان راجع به شرایط حال حاضر فدراسیون شمشیربازی گفت: همه چیز خوب است و ما هم خودمان را با شرایط وفق داده‌ایم و با استفاده صحیح از امکانات توانستیم نتایج خوبی را هم در شمشیربازی کسب کنیم. به نحوی که همه دنیا از پیشرفت ما در اسلحه سابر شگفت‌زده هستند و این تنها به خاطر برنامه‌ریزی مناسب فدراسیون بوده است. البته از این مساله نباید غافل بود که ثبات مدیریت در کار ما بسیار اثرگذار بوده است. ثبات مدیریت در ورزش مهمترین اصل برای موفقیت است و خوشبختانه ما این مورد را در فدراسیون شمشیربازی داشته‌ایم و امیدواری زیادی داریم که در آینده بتوانیم نتایج بهتری هم کسب کنیم. 

 

کد خبر : ۳۴۷۹۰۴