خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام ملت‌های آسیا-تاشکند؛

ایران7-0 قرقیزستان؛ صعود به نیمه‌نهایی با طعم جام‌جهانی

تیم‌‌ملی‌فوتسال کشورمان با برتری قاطعانه مقابل قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش ایلنا، از مرحله یک‌چهارم نهایی فوتسال جام ملت‌های آسیا از ساعت 17:30 تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان قرار گرفت که این دیدار با برتری 7 بر صفر سفید‌پوشان ایران به برتری رسید تا شاگردان ناظم قاطعانه به نیمه‌نهایی گام بگذارند.

برای تیم ایران در این دیدار سپهر محمدی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، قدرت بهادری و مهدی جاوید شروع کننده بازی بودند.

دقیقه 7 حسین طیبی روی پاس خوب سنگ‌سفیدی با چرخشی زیبا دروازه قرقیزها را باز کرد.

دقیقه 8 محمد طاهری روی ریباند شوت طیبی موفق شد دومین گل را برای ایران به ثمر برساند.

دقیقه 15 بار دیگر حسین طیبی روی پاس سنگ‌سفیدی با چرخشی مناسب از پشت محوطه‌جریمه گل سوم را هم وارد دروازه قرمزپوشان قرقیز کرد تا با همین نتیجه تیم ملی برنده به رختکن برود.

نیمه دوم هم با برتری ایران آغاز شد و قدرت بهادری موفق شد دقیقه 27 گل چهارم ایران را با شوتی از راه دور به ثمر برساند.

دقیقه 28 اصغر حسن‌زاده موفق شد روی پاس زیبای جاوید پنجمین گل را برای تیم ملی کشورمان به ثمر برساند.

دقیقه 29 مهران عالیقدر هم پایش به گلزنی در این مسابقات باز شد تا نخستین گل خود و البته ششمین گل ایران را وارد دروازه قرقیزها کند.

دقیقه 33 حسین طیبی هت‌تریک خود را کامل کرد. طیبی روی پاس بهادری با پشت پای زیبایی موفق شد هفتمین گل را هم وارد دروازه قرقیزها کند.

همچنین از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های تایلند و استرالیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۶ بر یک شاگردان ویکتور هرمانس همراه بود تا تایلند هم به نیمه نهایی برسد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های ازبکستان و عراق به مصاف هم رفتند که میزبان مسابقات با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و با صعود به نیمه‌نهایی صعودش را به جام‌جهانی قطعی کرد.

در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی جمعه تیم‌های ازبکستان و تایلند با هم دیدار می‌کنند و ایران و ژاپن یا ویتنام هم به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف فینالیست‌ها مشخص شود.

کد خبر : ۳۴۸۱۳۴