خبرگزاری کار ایران

معوقه از هفته شانزدهم لالیگا؛

خیخون1-3بارسا؛ تداوم صدرنشینی با درخشش مسی و سوارز

بارسا 3 بر یک خیخون را شکست داد تا فاصله‌اش با تیم دوم به 6 امتیاز برسد.

به گزارش ایلنا، در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لالیگا از ساعت 21 تیم‌های بارسلونا و اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه مونیسیپال ال‌مولینون شهر خیخون به مصاف هم رفتند که این دیدار 3 بر یک به سود بارسا به پایان رسید.

ترکیب‌ خیخون: کوئیار، لورا، لیچنوفسکی، مره، کانیا، ناچو کاسس، ماسکارل، پابلو، هلیلوویچ، الکس مندس، ‏کاسترو

ترکیب بارسا: براوو، الکس ویدال، پیکه، متیو، آدریانو، بوسکتس، راکیتیچ، آردا توران، مسی، لوئیس سوارز، ‏نیمار

دقیقه 25 لیونل مسی موفق شد با شوتی از پشت محوطه جریمه کوئیار سنگربان خیخون را غافلگیر کند تا بارسا یک بر صفر پیش بیفتد. این گل شماره 300 مسی برای کاتالان‌ها بود.

دقیقه 27 کاسترو بارسایی‌ها را غافلگیر کرد و دروازه براوو را گشود تا بازی را به تساوی بکشد.

دقیقه 31 باز هم مسی بود که برای بارسا گلزنی کرد تا با این گل کاتالان‌ها را 2 بر یک پیش بیندازد. این ده هزارمین گل تاریخچه باشگاه آبی‌اناری‌ها بود.

نیمه دوم هم شاگردان انریکه برتری محسوس خود را بر میزبان حفظ کردند.

دقیقه 62 سوارز پنالتی را برای بارسا هدر داد تا نتواند فاصله‌اش را رونالدو را در صدر جدول گلزنان بیشتر کند.

دقیقه 67 سوارز جبران کرد و با پای چپ، گل زیبایی را وارد دروازه خیخون کرد تا خود را در جدول گلزنان 23 گله کند و بارسا را 3 بر یک پیش بیندازد.

این بازی در نهایت با برتری 3 بر یک بارسلونا به پایان رسید تا فاصله شاگردان انریکه با اتلتیکو مادرید تیم دوم جدول به 6 امتیاز برسد.

اسپورتینگ‌خیخون با این شکست با همان 23 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند و بارسلونا 60 امتیازی شد تا فاصله‌اش را با اتلتیکو در صدر جدول به 6 امتیاز برساند. اتلتیکو 54 امتیازی است و رئال هم با 53 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.

این شصت و چهارمین پیروزی بارسلونا مقابل خیخون بود. خیخونی‌ها هم 19 بار مقابل غول اسپانیایی به پیروزی رسیده‌اند. 22 بار هم دو تیم با تساوی زمین مسابقه را ترک کرده‌اند.

کد خبر : ۳۴۸۱۹۱