خبرگزاری کار ایران

بازیکن سالاری در سپاهان من را آزار نمی‌دهد

استیماچ: در دقایق پایانی بازی اشتباهات فردی ما باعث شد تا تراکتور به گل برسد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وضعیت تیم ما تغییری نکرد و باید باز هم تلاش‌مان را بیشتر از قبل کنیم.

به گزارش ایلنا، ایگور استیماچ در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی برای هر دو تیم بود و هم ما و هم تراکتور در چند بازی اخیرمان خوب بازی کرده بودیم ولی نتیجه مطلوب را نگرفته بودیم و این موضوع باعث شده بود فشار زیادی روی بازیکنان باشد.

وی افزود: بازی زیاد خوبی شاهد نبودیم و هر دو تیم چند موقعیت داشتند که در پایان تیمی که اعتماد به نفس بالایی داشت توانست برنده شود. پس از اخراج بازیکن ما کار برایمان سخت شد ولی هر چقدر بازی رو به جلو می رفت من فکر می کردم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم اما در دو دقیقه پایانی بازی اشتباهات فردی باعث شد تا تیم تراکتور به گل برسد.

استیماچ خاطرنشان کرد: با این باخت وضعیت ما مثل قبل است چرا که به دنبال این بودیم تا از تبریز امتیاز بگیریم و با روحیه خوبی وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شویم اما باید بیشتر از قبل کار کنیم تا بتوانیم مقابل النصر نتیجه خوبی بگیریم. در فوتبال گاهی این اتفاقات می افتد و باید سرمان را بالا بگیریم.

سرمربی سپاهان بیان کرد: ما اجازه دادیم تراکتور مالکیت توپ بیشتری داشته باشد و امروز رضا میرزایی را که سرعت خوبی دارد در ترکیب اصلی قرار دادیم تا از فضاهای خالی تراکتور خوب استفاده کند ولی تراکتوری ها جایگیری خوبی داشتند و بزرگترین خطر این تیم روی پرتاب‌های دستی بود.

وی درباره نتایج بد تیمش در هفته های اخیر گفت:‌در چند بازی گذشته مشکلات زیادی داشتیم و چند بازیکن ما مصدوم بودند و وقتی چنین اتفاقی می افتد باید بازی را نگه داشت و باهوش بود. ما در بازی امروز چنین کاری کردیم و تلاش کردیم که مانع موقعیت سازی تیم تراکتور شویم.

استیماچ بیان کرد: بازیکن سالاری در تیم سپاهان من را آزار نمی دهد و من به کشور ایران آمده‌ام تا بهترین کار را انجام دهم. از ابتدا با تیم سپاهان نبودم ولی سعی می کنم که بهترین شرایط را رقم بزنم.

 

کد خبر : ۳۴۸۴۱۱