خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: تدابیر خاصی برای فینال داریم/در فینال هم می‌توانیم از کشاورز استفاده کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: به امید خدا در فینال بازی درخشانی انجام می‌دهیم و قهرمان می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی 12بر یک تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ویتنام در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ازبکستان اظهار داشت: این برد وظیفه‌ای بود که آن را انجام دادیم. امیدوارم در دیدار فینال هم بازی درخشانی را مثل امروز به نمایش بگذاریم و نتیجه‌ای خوب بگیریم. روز یکشنبه سالن مملو از تماشاگران ازبکستانی خواهد بود که کار ما را سخت می‌کنند. اصلاً یکی از دلایل اینکه ازبکستان به فینال راه یافت، حمایت همین تماشاگران بود.

وی در واکنش به این مسئله که تیم ملی فوتسال تدابیر لازم را برای تقابل با ازبکستان اندیشیده است، گفت: صددرصد این‌طور است. بچه‌های ما ستاره‌های بزرگی هستند و ستارگان کل سال‌های فوتسال ایران اینجا جمع شده‌اند که مهم‌ترین شاخصه آنها نیز صداقت است، صداقتی سرلوحه کارشان قرار داده‌اند. بازیکنان تیم ملی بازی زیبایی انجام می‌دهند و با اجرای تمام تاکتیک‌ها به فینال رسیدند. این برد را هم به ملت ایران و به خصوص به تمام مربیانی که این بازیکنان را پرورش داده و آماده کرده‌اند، تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت محمد کشاورز، کاپیتان تیم ملی که مصدوم بود، گفت: با زحماتی که پزشکان تیم و آقای دوران، بدنساز تیم‌مان کشیدند امروز توانستیم کشاورز را در اواخر بازی به میدان بفرستیم. او دو گل قشنگ هم برای ما زد و نشان داد به طور کامل به شرایط مسابقه رسیده است. با این شرایط در مسابقه فینال هم از حضور کاپیتان تیم‌مان استفاده کنیم.

 

کد خبر : ۳۴۸۵۷۱