خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا - تایلند

نقره و برنز احسان‌پور و نادری در کشتی قهرمانی آسیا

نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران با شکست سنگین مقابل حریف قزاق به مدال نقره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا دست یافت. محمد نادری هم در 70 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در جریان است بهنام احسان‌پور آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل دولت نیازبکوف دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از قزاقستان رفت و در پایان با حساب 10 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

احسان‌پور پیش از این در دور نخست 15 بر 4 از سد کشتی‌گیر ژاپنی گذشت سپس در دور دوم 10 بر صفر حریف هندی را شکست داد. وی در مرحله نیمه‌نهایی نیز حریف مغول را دو بر یک برد.

همچنین محمد نادری در وزن 70 کیلوگرم با نتیجه 10 بر 7 مقابل نوبویوشی تاکوجیما از ژاپن به برتری رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران که پیش از این قهرمانی خود را در این مسابقات مسجل کرده است 2 نماینده دیگر در روز پایانی دارد که احسان لشگری در وزن 86 کیلوگرم و پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به ترتیب مقابل کشتی‌گیران مغولستان و قزاقستان قرار می‌گیرند.

 

کد خبر : ۳۴۹۱۴۶