خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام ملت‌های آسیا-تاشکند؛

ایران 2-1 ازبکستان؛ بازگشت دوباره ایران به بام فوتسال آسیا

شاگردان ناظم‌الشریعه با پیروزی 2 بر یک مقابل ازبکستان به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دیدار فینال چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ملی ازبکستان برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید، ایران برای یازدهمین بار فاتح جام ملت‌های آسیا شود.

گل‌های تیم ملی کشورمان را در این دیدار قدرت بهادری و محمد کشاورز در دقایق 8 و 14 به ثمر رساندند و تک گل ازبکستان نیز در دقیقه 6 توسط ایرسالیوف وارد دروازه کشورمان شد.

در این دیدار که با قضاوت کوزاکی توموهیرو از ژاپن و در حضور 5 هزار تماشاگر برگزار شد تیم ملی ایران با ترکیب اولیه سپهر محمدی، حمید احمدی، اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ‌سفیدی و حسین طیبی وارد زمین شد.

شرح گل‌ها:

دقیقه 6 ایرسالیوف موفق شد روی اشتباه توکلی و پاس به عقب شماره 13 ایران دروازه محمدی را باز کند تا برای نخستین بار در این دیدارها شاگردان ناظم‌الشریعه مقابل حریفی عقب بیفتند.

دقیقه 8 قدرت بهادری شماره 8 ایران موفق شد با شوتی سرکش بازی را به تساوی بکشد تا چهارمین گل خود را برای تیم ملی در چهاردهمین دوره جام ملت‌ها به ثمر برساند.

دقیقه 14 محمد کشاورز کاپیتان ایران موفق شد دومین گل ایران و پنجمین گل خود را در این دوره از رقابت‌ها به ثمر برساند تا بالاخره تیم ایران از آبی‌های ازبک پیش بیفتد.

دیدار رده‌بندی این مسابقات را هم تیم‌‌های تایلند و ویتنام از ساعت 14:30 در ورزشگاه ازبکستان برگزار کردند که نایب‌قهرمان دوره گذشته با پیروزی 8 بر صفر مقابل ویتنام عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

کد خبر : ۳۴۹۱۹۶