خبرگزاری کار ایران

پیش بازی‌ لیگ قهرمانان آسیا؛

شمارش معکوس برای حمله سخت به دروازه النصر و لخویا

فردا ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می روند.

لیگ قهرمانان آسیا، فردا شروع می‌شود که سه تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها، وضعیت متفاوتی با یکدیگر دارند.

سپاهان-النصر امارات: نبرد کروات‌ها

سپاهان، فردا از ساعت 18:30 باید در اصفهان به مصاف النصر امارات برود. شاید نکته جالب این مسابقه، جدال بین استیماچ و ایوان جوانویچ اهل کرواسی باشد. سپاهانی‌ها که امسال در لیگ برتر وضعیت خوبی ندارند و از جام حذفی‌ هم کنار رفتند، فردا باید به مصاف تیمی بروند که در جایگاه سوم لیگ امارات جا خوش کرده است.جوانویچ در این بازی بیشتر امیدش را به بازیکنان خارجی‌ و گران قیمت خود بسته است که همین شاید کمی کار را برای استیماچ، هم وطن خود سخت کند.اما سپاهان نیز به امتیاز میزبانی دلخوش کرده است.ازطرفی، در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن، توانستند تاحدودی نقاط ضعف خود را پوشش دهند.

ذوب‌آهن-لخویا‌ قطر:‌ کار سخت یحیی

ذوب‌آهن، دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، باید فردا از ساعت 18:45 به مصاف لخویای قطر برود. ذوب‌آهنی‌ها  در این بازی باید در استادیوم عبداله بن خلیفه مقابل لخویا قرار بگیرند.لخویا که در رتبه دوم جدول لیگ قطر نامش به چشم می‌خورد باید با تیم جوان و کم تجربه یحیی گل‌محمدی بازی کند. علاوه بر این، بیشتر کارشناس‌ها گروه ب این رقابت‌ها را گروه مرگ می‌دانند و ذوب‌آهن که به عنوان نماینده ایران در این گروه قرار دارد کار آسانی برای صعود ندارد. گل محمدی در این مسابقه، هاشم بیگ‌زاده را نیز به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

تراکتورسازی-الجزیره؛ بازهم قلعه‌نویی،بازهم الجزیره

تراکتور سازان تبریز، چهارشنبه از ساعت 16 باید مقابل الجزیره امارات قرار بگیرند. قرمزپوشان تبریزی در این بازی میزبان هستند.دو تیم در لیگ کشورهای‌شان، وضعیتی تقریبا مشابه دارند و در میانه‌های جدول، سرمی‌کنند.اما نکته جالب این بازی، مصاف دوباره قلعه نویی با الجزیره است. تمیی که در آخرین حضور قلعه نویی در لیگ قهرمانان آسیا با این مربی، هم گروه بود. قلعه نویی مربی آن روزهای استقلال، نتایج خوبی مقابل این تیم نگرفت و در نهایت هم در همان مرحله گروهی حذف شد. اما تراکتورسازی، در لیگ برتر پس از چند هفته بدون نتیجه‌گیری، هفته قبل توانست در دقایق پایانی بازی، مقابل سپاهان پیروز شود.این می‌تواند از لحاظ روحی، به تیم تبریزی کمک کند.
 

کد خبر : ۳۴۹۳۲۶