خبرگزاری کار ایران

هواداران تراکتور با حضورشان باعث دلگرمی ما شوند

شفیعی: امیدوارم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم

خالدشفیعی، مدافع تراکتورسازی معتقد است بازی‌های تدارکاتی می‌توانست به تراکتور سازی کمک زیادی کند.

خالد شفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در مورد شرایط تراکتور در آستانه‌ی بازی با الجزیره امارات به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شرایط خوبی داریم و بعد از بازی با سپاهان هم تمرینات خوب و منظمی را انجام دادیم، بازی سنگینی با الجزیره امارات داریم.امیدوارم قدم اول را محکم برداریم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

شفیعی در مورد تیم‌های هم گروه تراکتور در جام باشگاه‌های آسیا گفت:در جام باشگاه‌های آسیا تیم ها شناخت چندانی از یکدیگر ندارند و فقط از طریق فیلم بازی‌ها و آنالیز می‌توانیم شناختی از تیم‌ها پیدا کنیم. ما هم امروز یا فردا جلسه‌ای در مورد آنالیز  تیم الجزیره داریم. در مورد تیم الجزیره می‌دانم که یک مهاجم بسیار خوب دارند که قبلا هم در لالیگا بازی کرده است.

شفیعی ادامه داد: ما با تمام توان خود در جام باشگاه‌‌های آسیا حاضر می‌شویم. تراکتور فوتبال خوبی بازی می‌کند و اگر بازی‌های تدارکاتی برگزار می‌کردیم 100 درصد شرایط بهتری نسبت به الان داشتیم و بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ می‌شدند. سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در حد و اندازه نام تراکتور و ایران بازی کنیم.

دفاع تراکتورسازی تبریز در مورد حضور هواداران در بازی با الجزیره گفت: طرفداران تراکتور همیشه از ما حمایت کردند و من مطمئنم که در این بازی هم شاهد حضور پرشور هواداران در ورزشگاه هستیم. به عنوان یک عضو کوچک تیم تراکتور، از هواداران می‌خواهم که با حضور پرشورشان از تیم تراکتور و بازیکنان حمایت کند و باعث دلگرمی ما باشند.

کد خبر : ۳۴۹۳۶۵